Sport1 Banner

זה רשמי: גארסיה פוטר מרומא, ספאלטי יחליפו

ספאלטי. חוזר לקדנציה שניה
ספאלטי. חוזר לקדנציה שניה | צילום: Gettyimages

הבעלים פאלוטה: "זה הזמן לשינויים". המאמן החדש: "פעלתי מהלב"

(גודל טקסט)

הנהלת רומא הודיעה על פיטוריו של המאמן הצרפתי רודי גארסיה אחרי שנתיים וחצי. על פי דיווחים באיטליה המחליף שלו יהיה לוצ'אנו ספאלטי שאימן את הג'יאלורוסי בין השנים 2005 עד 2009. נשיא רומא ג'יימס פאלוטה אמר: "זה הזמן לשינויים".

אלברטו דה רוסי, אביו של הקשר דניאלה דה רוסי, יעביר את האימון היום וממחר כאמור יגיע עידן ספאלטי 2.0. גארסיה הגיע לטריגוריה להיפרד מהשחקנים ואנשי הצוות. ספאלטי ינחת מחר בשדה התעופה של רומא וכעבור זמן קצר כבר ינהל את האימון. פאלוטה וספאלטי סיכמו על הג'וב בפגישה בת שלוש שעות במיאמי, ארצות הברית.

רומא מדורגת רק במקום החמישי העונה ו-7 נקודות מהמוליכה אינטר. בשנתיים האחרונות רומא גילתה יכולת טובה, אבל נכנעה פעמיים ליובנטוס וסיימה את הליגה במקום השני. ספאלטי אמר שההחלטה שלו לחזור לאמן את רומא היא "החלטה מהלב". ספאלטי סיים פעמיים עם רומא במקום השני והוליך אותה לרבע גמר האלופות.

שיתוף הפעולה בין ספאלטי לפרנצ'סקו טוטי היה סוד ההצלחה של רומא ב-2007 כשטוטי זכה בנעל הזהב של אירופה, אבל עברו כבר 9 שנים וטוטי פצוע ומבוגר. ספאלטי יצטרך לעורר לחיים חדשים את אדין דז'קו שכבש עד כה רק שלושה שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי