Sport1 Banner

דיווח: רודי גארסיה יעוף, ספאלטי יאמן את רומא

רודי גארסיה
רודי גארסיה | צילום: gettyimages

הזאבים דעכו למקום ה-5, הצרפתי צפוי להיות מפוטר. וגם: הקנס המוזר שחטפו שם

(גודל טקסט)

רודי גארסיה בדרך החוצה, לוצ'יאנו ספאלטי בדרך לרומא. כך לפחות עולה מפרסומים באיטליה בעקבות הצניחה של הג'יאלורוסי למקום החמישי, זאת על אף חיזוק משמעותי שנעשה בבירת איטליה בקיץ האחרון. ב"גאזטה דלו ספורט" וב"קוריירה דלה סרה" דווח מראש שההחלטה כבר התקבלה והמאמן צרפתי יפוטר. 

ספאלטי, שכבר הדריך את רומא בין 2005 ל-2009, הוא הנבחר לעמוד על הקווים במקום גארסיה לאחר שפוטר מזניט סנט פטרסבורג במרס 2014. ברוסיה הוא זכה בשתי אליפויות, גביע, סופרקאפ מקומי וכעת אמור להוביל קדימה את הרומאים, איתם כבר זכה בעבר בשני גביעי איטליה (2007 ו-2008). 

המכה האחרונה שחטף גארסיה הייתה ה-1:1 מול מילאן המדשדשת, מפגש שהשלים עשרה משחקים בכל המסגרות עם ניצחון אחד בלבד. יש לזכור שמלבד מאבקי הליגה האיטלקית, לזאבים מחכה מפגש כפול מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות – משימה קשה שעלולה להקשות עוד יותר על החזרה למירוץ האליפות בארץ המגף. 

בין המועמדים להחליף את גארסיה עלו שמותיהם של מרסלו ביילסה, פאביו קאפלו חורחה סמפאולי, וואלטר מצארי ואנטוניו קונטה, שעשוי להתפנות מתפקידו כמאמן נבחרת איטליה אחרי יורו 2016. בינתיים, כך פורסם באיטליה, גם חוזה עד קיץ 2018 שמבטיח לו 6 מיליון יורו בעונה לא הציל את גארסיה. 

במקביל לדיווחים, מעללי הצוות המקצועי של רומא עלו לבעלים ג'יימס פאלוטה ב-10 אלפים יורו. למה? כי רודי גארסיה ועוזריו עשו שימוש במכשירי קשר על הקווים במהלך משחק הליגה מול מילאן. לפעמים שימוש בטכנולוגיה זו לא התקדמות.


ספאלטי, מחכה להכרזה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי