Sport1 Banner

ממצרים באהבה: 0:2 לרומא על ססואולו

א-שערוואי. רכש טוב
א-שערוואי. רכש טוב | צילום: Gettyimages

סאלח וא-שערוואי כבשו לג'יאלורוסי. צרפת: ניצחונות למונאקו ומארסיי

(גודל טקסט)

לא רק באנגליה נפתח מחזור אמצע השבוע, אלא גם באיטליה ובצרפת. בסריה אה השיגו רומא ולוצ'יאנו ספאלטי ניצחון נוסף עם 0:2 על סאסואלו והתקרבו בעקבותיו עד כדי נקודה לפיורנטינה השלישית.

 

בצרפת, מונאקו התאוששה מהתבוסה לאנז'ר וניצחה 0:2 את באסטייה, בעוד מארסיי נראית מוכנה למפגש עם פ.ס.ז' אחרי 0:! בחוץ על מונפלייה.

 

 

סאסואלו – רומא 2:0

אחרי שסטפן א-שערוואי חגג בכורה עם שער נפלא בעקב, הפעם היה זה המצרי מוחמד סלאח שכבש ראשון בדקה ה-11 מול אחת מהפתעות העונה באיטליה. בתוספת הזמן א-שערוואי, האיטלקי ממוצא מצרי שהמשיך במומנטום ובקאמבק שלו וחתם את תוצאת המשחק. ראג'ה נאינגולן הבלגי הורחק בדקה ה-87 בצהוב שני אצל רומא.

 

מונאקו – באסטיה 0:2

החבורה של ז'ארדים ניצחה משערים של פרנסואה מודסט עם שער (עצמי, 35) וברנרדו סילבה הפורטוגלי (75) ופתחה פער של חמש נקודות מהשלישית אנז'ר.

 

מארסיי מחפשת כרטיס לאירופה (AFP)

 

מונפלייה – מארסיי 1:0

החבורה של מיצ'ל עשתה עוד צעד לעבר המאבק על הכרטיסים לאירופה. שער בודד של ג'ורג' אנקודו המוכשר (68) העניק לספרדי ניצחון נוסף. פלוריאן ת'ובאן שרק הגיע מניוקאסל, לא ממש ירצה לזכור את הקאמבק לאחר שהורחק כעבור דקה.

 

ת'ובאן יודע שזו ההזדמנות אולי האחרונה להתחיל לממש את הפוטנציאל שבו, ולא בטוח שזה הסיפתח שרצה. מונפלייה תמשיך להיאבק בתחתית כשהפער בינה לבין הקו האדום עומד על חמש נקודות.

עוד באותו נושא: מוחמד סאלח, סטפן א-שעראווי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי