Sport1 Banner

צפו בגולאסו של באקה: "יש לו הרבה אומץ"

באקה. ראבונה נפלאה
באקה. ראבונה נפלאה | צילום: AFP

הקולומביאני העלה את מילאן לחצי גמר הגביע עם ראבונה. מיכאילוביץ': "מניח שאפוטר"

(גודל טקסט)

מילאן השיגה 1:2 גדול על קארפי בדרך לחצי גמר הגביע והצופים קיבלו שער ענק בראבונה של קרלוס באקה, שנרכש בקיץ מסביליה. הרוסונרי, שעוברים עונה מאכזבת, יכולים להתנחם שחזרו אחרי ארבע שנים לפיינל פור במפעל. 

ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב שבאקה רוצה להציל את המאמן סינישה מיכאלוביץ', שמעמדו בקבוצה מעורער. הסרבי אמר שהוא לא מוטרד מהידיעות על פיטוריו, והבהיר: "אני תמיד נמצא בסיכון. כבר שלושה חודשים אומרים שהולכים לפטר אותי. אני מניח שזה יקרה עד סוף העונה. עברתי כבר מצבים גרועים יותר בחיי, אני הולך עם הראש מורם".

על המשחק אמר מיכאילוביץ': "ידענו שזה לא יהיה משחק קל, היינו צריכים לכבוש לפחות עוד צמד שערים. בשלושת המשחקים האחרונים היינו צריכים לנצח, אבל השגנו רק פעמיים תיקו". 


מי יחליף את לואיז אדריאנו? (AFP)

באקה בעט את הראבונה למרות שעשה דבר דומה העונה מול פאלרמו ולא כבש, מה שעורר את זעמו של סינישה מיכאלוביץ'. הפעם זה עבד והמאמן הסרבי הגיב: "הוא כבש והוא צדק. יש לו בדם הרבה אומץ ללכת על מצבים מסוכנים וזה יכול להיות טוב לחלוץ". 

במילאן מחכים למריו באלוטלי, שיוכל להחליף את לואיז אדריאנו שנמכר לסין ותפקד כמחליף לז'רמי מנז, ששנה שעברה בלט והעונה עוד לא שיחק בגלל פציעה.

עוד באותו נושא: גביע איטלקי, קרלוס באקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי