Sport1 Banner

"אם ליאו מסי יחליט לעזוב את ברצלונה, הוא יחזור לניואלס"

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

סגן נשיא המועדון הארגנטיני בו החל "הפרעוש" את דרכו, שוב מפנטז: "לא דיברתי איתו על זה, לא רוצה להפריע לו". בספרד מעריכים שאין בכוונת הכוכב לעזוב את קבוצתו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ליאו מסי מעולם לא הכחיש את שקיימת האפשרות שלפני פרישתו מכדורגל הוא ישוב לשחק כדורבל בניואלס אולד בויס, הקבוצה שלו ברוסאריו, עיר הולדתו. עם זאת, בחלוף השנים וככל שמשפחתו התרחבה, "הפרעוש" החל לצנן את ההתלהבות האוהדים האדומים-שחורים של ניואלס והחל לדבר על כך שגם פרישה בברצלונה זו אפשרות ריאלית, על פי מקורביו לאור חוסר הביטחון ובחששות הקיימים שבגידול ילדים בארגנטינה.

ולמרות זאת, הערב (חמישי) שוב זכינו לשמוע את אנשי ניואלס אולד בויס מנסים לפתח ציפיות או תקוות שיום אחד ליאו מסי עוד ישוב למועדון. כריסטיאן דאמיקו, סגן הנשיא של ניואלס אולד בויס, נשאל על החלום להשיב את מסי בן ה-32 לקבוצה ואמר בקצרה: "אם הוא יחליט לעזוב את ברצלונה, הוא יחזור לניואלס".

בספרד מעריכים שמדובר הרבה יותר במשאלת לב של דאמיקו וניואלס ושזו הצהרה שאינה מתבססת על מסרים מצד ליאו מסי או שום דבר שקרוב לכך, כשגם בארגנטינה בחר סגן הנשיא להכחיש כי הוא דיבר על סמך מידע זה או אחר שהוא מודע לו: "לא שוחחתי על הנושא עם ליאו מסי, אני לא רוצה להפריע לו".

חוזהו של מסי מסתיים רק ב-2021, אולם הוא מחזיק בסעיף שמאפשר לו לעזוב אם ירצה בכך. לכן, גם בשל העובדה שבחודש הבא יחגוג "הפרעוש" את יום הולדתו ה-33, בניואלס מרשים לעצמם לפנטז: "ביקשתי מצ'יקי טאפיה (יו"ר ההתאחדות בארגנטינה) 'לעזור' לנו לשכנע את מסי, הוא מאוד קרוב אליו". כאמור, מסי עצמו לא צפוי לבצע שום צעד דרסטי בסגנון, לפחות לא בשנה הקרובה.


מצפים לשובו של ליאו מסי. אוהדי ניואלס (Marcos Brindicci/Getty Images)

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי