Sport1 Banner

לוטון טאון – מנצ'סטר יונייטד 2:1 (מחצית 2)

הוילונד כבש אחרי 37 שניות והפך לשחקן הצעיר בתולדות הפרמיירליג שמבקיע שישה מחזורים ברצף, בדקה ה-7 השלים צמד. מוריס (14) צימק בפתיחה מטורפת

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. במוקד המפגש של מנצ'סטר יונייטד עם לוטון שנערך בשעה זו, אבל עוד קודם לכן מחצה ברייטון 0:5 בחוץ את שפילד יונייטד במשחק המוקדם.

רסמוס הוילונד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער
צמד חלומי להוילונד תוך שבע דקות ושיא פרמיירליג חדש | רויטרס

לוטון – מנצ'סטר יונייטד 2:1

הקבוצה של טן האח התחילה את 2024 בגרסה משופרת ומגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים שביססו אותה במקום השישי ונתנו תקווה לסיים בטופ-4, בוודאי אחרי המעידות של מנצ'סטר סיטי ובעיקר טוטנהאם. לוקו שואו היה בספק, אך עבר מבחן כשירות ועלה בהרכב, הוא בחלק האחורי יחד עם דיוגו דאלוט ובמרכז הארי מגווייר ורפאל וראן. הפוקוס הוא שוב על רסמוס הוילונד הלוהט שכבש חמישה משחקים ברצף, ואם יכבוש יקבע שיא פרמיירליג בתור השחקן הצעיר אי פעם שכובש שישה משחקים ברצף (השיאן הנוכחי הוא ג'ו ווילקוק). לצדו בהתקפה עלו מרכוס רשפורד, אלחנדרו גרנאצ'ו וקצת מאחוריהם ברונו פרננדש.

רסמוס הוילונד שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש מול תומאס קמינסקי שוער לוטון
רגע היסטורי. הוילונד כובש מחזור שישי ברציפות | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1: גול! איזו פתיחה מדהימה ושיא פרמיירליג חדש. טעות חמורה של בלם לוטון פשוט השאירה את הוילונד לבד מול השוער, הוא חלף על פניו בקלות וגלגל לרשת החשופה – הפך לשחקן הכי צעיר בתולדות הליגה שהבקיע שישה מחזורים ברציפות. רק לפני 15 ימים חגג את יום הולדתו ה-21.

דקה 7: גול! הוילונד עם השני שלו ויונייטד ב-0:2 מהיר. גרנאצ'ו בעט מקצה הרחבה כדור שטס החוצה, אבל פגע בחלוץ שמקרוב ובמקריות גדולה השלים צמד.

דקה 14: גול! איזה קצב בלוטון, שמצמקת ל-2:1. צ'ונג בעט כדור שפגע במגווייר, מוריס הקדים את שואו ואונאנה ונגח מקרוב.

דקה 40: קאסמירו איבד כדור וביצע עבירה מאחור, במזל גדול מבחינתו לא ספג כרטיס צהוב שני ואדום.

משחק נוסף

שפילד יונייטד – ברייטון 5:0

לברייטון: פקונדו בונאנוטה (20), דני וולבק (24), ג'ק רובינסון (עצמי, 75), סימון אדינגרה (78 ו-85). בשפילד מייסון הולגייט הורחק (13).

במחזור הבא מנצ'סטר יונייטד תארח את פולהאם. לוטון תתארח אצל ליברפול.

עוד באותו נושא: מנצ'סטר יונייטד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי