Sport1 Banner

מנור סולומון בהרכב, טוטנהאם – ווסטהאם 0:0 (מחצית 1)

שתי הלונדוניות נפגשות בפרת', אוסטרליה. הישראלי פתח בחלק קדמי שכולל גם את קיין וקולוסבסקי. טבילת אש ראשונה לפוסטקוגלו

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

מנור סולומון עורך היום (שלישי) הופעת בכורה לא רשמית במדי טוטנהאם, כשהתרנגולים פוגשים את ווסטהאם למשחק הכנה שפרת' שבאוסטרליה. זו גם טבילת האש הראשונה של המאמן החדש אנג' פוסטקוגלו, אחרי שהאוסטרלי הגיע מסלטיק אותה הוביל להצלחות גדולות בשנתיים האחרונות.

פוסקטקוגלו החליט להציב את סולומון בהרכב, כשהחלק הקדמי כולל גם את הארי קיין ודיאן קולוסבסקי, ומאחוריהם שחקן הרכש ג'יימס מדיסון שנקנה מלסטר סיטי. ווסטהאם התייצבה למשחק עם סגל מאוד חסר, שכולל כמות גדולה של שחקנים שבעונה שעברה היו במילואים או בקבוצת הנוער. מרבית השחקנים בשתי הקבוצות (אם לא כולם) לא אמורים לשחק 90 דקות מכיוון שמדובר בשלב מוקדם של ההכנה.

הרכב טוטנהאם: גוליאלמו ויקאריו, פדרו פורו, כריסטיאן רומרו, ג'פט טאנגנגה, סרלחיו רגילון, אוליבר סקיפ, איב ביסומה, ג'יימס מדיסון, מנור סולומון, דיאן קולוסבסקי, הארי קין.

הרכב ווסטהאם: לוקאש פביאנסקי, ליוואי לאינג, קורט זומה, אנג'לו אוגבונה, אמרסון, פלין דאונס, פרדי פוטס, פאבלו פורנאלס, ג'ארוד בראון, דיוויין מובאמה, דני אינגס.

מנור סולומון, טוטנהאם
הזדמנות ראשונה להתרשם ממנו במדים החדשים. סולומון | אתר רשמי, טוטנהאם

העברות בעולם: גורצקה יחליף את דקלן רייס בווסטהאם? אוהדי אינטר הפגינו נגד החתמת קואדרדו: "נלמד אותו על ערכי המועדון" שאגת הלביאות: נבחרת אנגליה מסוגלת לזכות במונדיאל הנשים?

עוד באותו נושא: טוטנהאם, מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי