Sport1 Banner

אחרי המתקפה: טוטנהאם שוקלת לפטר את קונטה בפגרת הנבחרות

play
אנטוניו קונטה מאמן טוטנהאם | GettyImages
תקציר ליגה אנגלית: סאות'המפטון – טוטנהאם 3:3 05:59

המאמן שוחח עם דניאל לוי והסביר כי הביקורת שהשמיע בתום ה-3:3 נגד סאות'המפטון לא כוונה לבעלים, אך האחרון שוקל פרידה במיידי

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

ההשתלחות של אנטוניו קונטה בשחקני טוטנהאם ובהנהלת המועדון לאחר איבוד הנקודות נגד סאות'המפטון בשבת האחרונה עשויה לעלות למנג'ר במשרתו. קונטה אמנם אמור לסיים את דרכו על הקווים של הספרס בסוף העונה, אולם ב"טלגרף" דווח היום (שני) כי בעלי המועדון דניאל לוי שוקל להיפרד ממנו כבר במהלך פגרת הנבחרות שהתחילה השבוע.

כזכור, לאחר שהתרנגולים איבדו יתרון של שני שערים וסיימו ב-3:3 מול נועלת טבלת הפרמיירליג, המאמן אמר ששחקניו "לא רוצים לשחק תחת לחץ" וכי "זה סיפורה של טוטנהאם. למה היא לא זכתה בכלום ב-20 השנים האחרונות?".

דניאל לוי יושב ראש טוטנהאם
שוקל לפטר את קונטה באופן מיידי. דניאל לוי | אימג'בנק GettyImages, Alex Burstow

על פי הדיווח, אחרי אותה מסיבת עיתונאים סוערת שוחח קונטה עם לוי, שנכח במשחק, והבטיח לו כי דבריו לא כוונו למועדון או הבעלים. כך או כך, הבעלים בוחן כאמור את האפשרות להודיע לאיטלקי על פיטוריו, כאשר במקרה כזה עשוי ריאן מייסון להדריך את טוטנהאם באופן זמני כפי שכבר עשה בעבר.

לואיס אנריקה, מרקו סילבה והאקס מאוריסיו פוצ'טינו הם חלק מהשמות שהוזכרו לאחרונה כמועמדים לרשת את תפקידו של קונטה במועדון מצפון לונדון.

עוד באותו נושא: אנטוניו קונטה, טוטנהאם