Sport1 Banner

מבוקש: "ליברפול, סיטי, צ'לסי ויונייטד רוצות את חלוץ בורנמות'"

ג'ושוע קינג
ג'ושוע קינג | Stu Forster/Getty Images

על פי 'סקיי ספורט', ג'ושוע קינג שמסיים את חוזהו בקיץ 2021, עשוי לעבור בעונה הבאה למועדון גדול יותר. השדים האדומים הם המועמדים הבכירים לצרפו, אך גם וולבס ולסטר בתמונה

(גודל טקסט)

חלוץ בורנמות' ונבחרת נורבגיה ג'ושוע קינג, עובר עד כה את העונה המאכזבת ביותר שלו מאז משחק באופן קבוע בפרמיירליג. החלוץ כבש עד כה ארבעה שערים בלבד ושני בישולים ב-19 הופעות בליגה האנגלית, אבל על פי הדיווחים האחרונים בממלכה, הקבוצות הגדולות עדיין שומרות לו חסד נעורים.

לפי 'סקיי ספורט',  הנורבגי בן ה-28 מבוקש על ידי ליברפול, מנצ'סטר סיטי, לסטר, וולבס, צ'לסי והקבוצה בה החל את הקריירה המקצועית שלו, מנצ'סטר יונייטד, כשבשרותיה ערך שתי הופעות בלבד ונראה שהיא גם הרצינית מכולן.

עוד נכתב בדיווחים שהשדים האדומים רוצים לצרף חלוץ נוסף לסגל והעדיפות העליונה היא להשאיר את החלוץ הניגרי אודיון איגהלו, שמושאל משנגחאי שנואה, אולם בעקבות רצונה של הקבוצה מסין השיב את השחקן לשורותיה ייתכן שאולה גונאר סולשיאר ישוב לאופציית קינג.

קינג עצמו מסיים את החוזה בקיץ 2021, ובעקבות כך קבוצתו של אדי האו ככל הנראה תוותר על שירותיו, גם אם תשרוד בפרמיירליג כדי לא לאבד אותו בחינם. בארבעת עונותיו במדי 'הדובדבנים' הבקיע 48 שערים והוסיף עוד 15 ב-148 הופעות ובזירה הבינלאומית כבש החלוץ 17 שערים ב-46 הופעות, והוא עדיין חולם להגיע ליורו דרך הפלייאוף ואף עשוי לפגוש את נבחרת ישראל בדרך.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי