Sport1 Banner

ליברפול פנתה לנציגי ורנר וביקשה עוד זמן כדי להחליט לגביו

טימו ורנר
טימו ורנר | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

לפי "גרדיאן", האדומים רוצה לבחון איך ייראה השוק בצל הקורונה ומתלבטת האם לצרפו: "היא לא מוכנה להתחייב שתשקיע 60 מיליון יורו (סעיף השחרור) בשחקן אחד". אקס הקבוצה הסכים: "יש שחקנים שיעזרו לנו הרבה יותר"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

טימו ורנר הוא ללא ספק אחד השמות החמים ביותר לגבי חלון ההעברות הקרוב, בכל מתכונת שהיא. חלוצה של לייפציג שמבוקש בקבוצות רבות ביבשת כבר הוריד את באיירן מינכן מהרשימה ואמר שכשיעזוב – יעבור לליגה אחרת. מי שהוזכרה כמועמדת בכירה לקלוט אותו היא ליברפול של יורגן קלופ, אך באנגליה לא בטוחים שזה יקרה.

לפי "גרדיאן", מוליכת הפרמיירליג פנתה לנציגי החלוץ וביקשה זמן נוסף כדי להחליט האם להגיש הצעה רשמית עבורו, שכן במועדון רוצים להבין טוב יותר מה תהיה השפעת נגיף הקורונה על חלון ההעברות הבא.

נטען כי בניגוד לדיווחים אחרים, סעיף השחרור של החלוץ (60 מיליון יורו) עדיין תקף. "המשבר יפגע קשה גם במועדונים הבכירים וליברפול לא מוכנה להתחייב להשקיע 60 מיליון יורו על שחקן אחד", נטען, זאת על אף שקלופ הוגדר כמעריץ גדול שלו. קלופ הרי מרוצה מהחלק הקדמי הנפלא שלו וקשה לראות את ורנר מדיח מההרכב את סאדיו מאנה, מוחמד סלאח או רוברטו פירמינו.

החלוץ עצמו, שכבש 72 שערים ב-118 הופעות בלייפציג והעונה המספרים המרשימים שלו מציגים 27 שערים ועוד 12 בישולים ב-36 משחקים בלבד – מעדיף להגיע לאנפילד אך ישקול הצעות אחרות מאנגליה. נטען כי גם אינטר ויובנטוס מגששות בעניינו ואפשרות נוספת היא ברצלונה, אם לא תצליח להחתים את לאוטרו מרטינס.

מי שבהחלט מבין את ההתלבטות של ליברפול הוא קשר העבר של הקבוצה, דימיטאר המאן, שאמר: "לליברפול יש את השלישייה הטובה בעולם. ורנר שחקן איכותי עם מהירות ויש לו עונה מעולה, אבל נגד ליברפול כולן מתגוננות. אני חושב שמול הגנה צפופה הוא יהיה הרבה פחות טוב". המאן הוסיף כי בליברפול חוששים כנראה מאליפות אפריקה (סלאח ומאנה אמורים להיעדר ארבעה עד שישה שבועות), אך "יש שחקנים שיעזרו לקבוצה הרבה יותר ממנו".

טימו ורנר. בליברפול ביקשו עוד זמן (ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images)

עוד באותו נושא: טימו ורנר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי