Sport1 Banner

לא לומדים: שחקני טוטנהאם שוב הפרו את ההנחיות

סרג' אורייה
סרג' אורייה | Gettyimages

סרז' אורייה ומוסא סיסוקו התאמנו יחד בניגוד להוראות משרד הבריאות ואף פרסמו סרטון. מאוחר יותר הם פרסמו התנצלות: "נתנו דוגמא שלילית"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

שחקני טוטנהאם ממשיכים להפר את הנחיות משרד הבריאות ולהכעיס את אנגליה. הפעם מדובר בסרג' אורייה ומוסא סיסוקו, שיצאו להתאמן היום (שלישי) יחדיו בניגוד להוראות והמגן הוסיף חטא על פשע כשפרסם סרטון באינסטגרם. בהמשך אורייה מחק את הווידאו לאחר שהבין כי נקלע לצרות, אך זה היה מאוחר מדי.

לאחר שדובר טוטנהאם הגיב לנושא והבטיח כי אנשי המועדון ישוחחו עם השחקנים על המקרה, אורייה וסיסוקו פרסמו התנצלות משותפת: "אנחנו מבינים שכשחקני כדורגל מקצוענים יש לנו אחריות לשמש דוגמא, במיוחד בתקופה חסרת הוודאות הזו. ברצוננו להתנצל על כך שנתנו דוגמא שלילית. כולנו צריכים לכבד את הנחיות הממשלה ואיננו יכולים להודות מספיק לעובדי הצוותים הרפואיים על העבודה חסרת הלאות שלהם בזמנים אלה. שנינו נתרום כספית על מנת להביע תמיכה במאמצים שלהם".

כזכור, טוטנהאם עמדה במרכז סערה דומה לפני שבועיים, אז ז'וזה מוריניו ביצע אימון יחד עם שלושה שחקנים נוספים בניגוד להנחיות. הפורטוגלי ננזף גם הוא על ידי אנשי המועדון לאחר שספג ביקורות קשות באנגליה, אך נראה ששחקני הספרס לא לומדים.


עוד באותו נושא: מוסא סיסוקו, סרז' אורייה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי