Sport1 Banner

יונייטד תנסה לנצל את המשבר: "כשהשגרה תשוב, נחתים את מי שנרצה"

ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר
ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

למרות שהכדורגל נעצר וטרם ידוע מתי הוא ישוב, השדים האדומים נערכים ליום שאחרי: "אנחנו מתכננים את העתיד, דנים על עתידם של שחקנים ומעריכים איזה חיזוק אנחנו רוצים וצריכים", הבהיר סולשיאר

(גודל טקסט)

למרות שהכדורגל נעצר וטרם ברור מתי אם בכלל הוא ישוב לפעילות, מנצ'סטר יונייטד נערכת במלוא המרץ ליום שאחרי משבר הקורונה. חלון ההעברות של הקיץ אמנם צפוי להידחות ולהיפתח בין סיום העונה הנוכחית לפתיחת העונה הבאה, מתי שזה לא יהיה, אולם השדים האדומים מתכננים להתחמש בשחקני חיזוק ומבינים כי ייתכן שהם יוכלו לנצל את המשבר הכלכלי לטובתם. 

"הכדורגל יחזור לפעילות בשלב מסוים וחשוב שאנחנו נהיה מוכנים כשזה יקרה", כך הבהיר המנג'ר אולה גונאר סולשיאר. "אנחנו מנצ'סטר יונייטד, וזה אומר שהשאיפה שלנו היא להיות הכי טובים בככל דבר. עכשיו, כשיש לנו יותר זמן פנוי, אנחנו מתכננים את היום שאחרי באמצעות המון שיחות וידאו בהן אנחנו דנים על עתידם של שחקנים ומעריכים איזה חיזוק אנחנו רוצים וצריכים לצרף", כך הבהיר הנורבגי.

למרות זאת, סולשיאר מבין כי לא ניתן לחזות איך ישפיע המשבר על עולם הכדורגל. "מי יודע איך השוק יגיב לקורונה ולהשפעות הרבות שלה? מי יודע איזה מועדונים יצטרכו למכור שחקנים? יכול מאוד להיות שיש כאן מצב שאפשר יהיה לנצל, אבל קשה לדעת כרגע. אני יכול לומר שמנצ'סטר יונייטד היא אחת הקבוצות הגדולות בעולם, גם ברמה הכלכלית. אני בטוח שאנחנו נהיה מסוגלים להחתים שחקנים. כשהשגרה תשוב, נוכל להשלים את העסקאות שאנחנו מתכננים".


חושב קדימה. אולה גונאר סולשיאר (Gettyimages)

על פול פוגבה ומרקוס ראשפורד הפצועים: "במובן מסוים, יש להם הזדמנות גדולה למלא תפקיד משמעותי יותר ממה שהם ציפו בעונה הנוכחית. הם משמעותיים מאוד עבורנו, שניים מהשחקנים החשובים ביותר בסגל. אני חושב שיש להם עכשיו יותר מוטיבציה לעבוד קשה ולהיות כשירים, כי הם מבינים שהם יכולים לחזור לסגל כשהם באותה רמה ואולי אפילו ברמה טובה יותר מבחינה פיזית משאר השחקנים, שנאלצו להפסיק להתאמן בצורה מסודרת".

איך הוא מעביר את הזמן בפגרת הקורונה: "כמובן שאני משוחח עם הצוות המקצועי ועם השחקנים בהודעות באמצעות האפליקציות השונות. זה קורה לעתים קרובות יותר מאשר לפני המגיפה. יש הבדל אחד גדול עבור רובנו: כשאתה כדורגלן פעיל, אתה לא באמת מבלה הרבה זמן עם המשפחה שלך. בהתחשב בכך, זה בוודאי פלוס גדול שאפשר לקחת מהסיטואציה הקשה הזו". 

עוד באותו נושא: אולה גונאר סולשיאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי