Sport1 Banner

סולשיאר: "מקווה שנשות השחקנים והילדים יודעים למסור ולהרים"

אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

בראיון לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, המנג'ר נשאל כיצד השחקנים שומרים על כושר והתבדח: "למזלנו יש בימינו את הוואטסאפ, אז אין בעיה לשמור על קשר. לרובם יש חצר בבית, ככה אני מנסה לשמור על הסיומת שלי"

(גודל טקסט)

אחת הקבוצות שיצאו ל"פגרת הקורונה" הכפויה כשהיא נמצאת בשיא כושרה, היא ללא צל של ספק מנצ'סטר יונייטד. "השדים האדומים" של אולה גונאר סולשיאר ניצחו את מנצ'סטר סיטי בדרבי הגדול של העיר במחזור הפרמיירליג האחרון, בין לבין כבשו שתי חמישיות בליגה האירופית – נגד קלאב ברוז' בשלב 32 האחרונות וגם מול לאסק לינץ בשמינית הגמר – וספרו בסך הכל 11 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות.

עבור סולשיאר זו הייתה מכה לא קלה, כי אחרי שנה וחצי בתפקיד הוא סוף-סוף זכה להערכה על חיבור הקבוצה ויכולתה במשחקי מפתח, אבל בראיון שהעניק לאתר הרשמי של המועדון הוא ניסה לשדר עסקים ככל שניתן ובדרכו הייחודית גם סיפר כיצד הוא מחזיק אצבעות שלא רק לשחקנים שלו יש מעט יכולות כדורגל, אלא גם לילדיהם ולנשותיהם.

"כל שחקן קיבל תוכנית עבודה ולכל אחד יש את הדיאטה שלו", סיפר המנג'ר בן ה-47 כיצד השחקנים עובדים בביתם, "זו תקופה שאנחנו יכולים לנצל כדי שכל אחד יעבוד על משהו מסוים שהוא זקוק לו ויבצע משימות שהותאמו לו. אני משוחח עם השחקנים וצופה בהם בכל יום במשך שעות, אבל ברור שזה מצב שונה. אנחנו שומרים על קשר באמצעות קבוצות וואטסאפ והודעות ומתכוננים לרגע שנוכל לחזור. אלה יתרונות הטכנולוגיה ויש לנו את המזל שאנחנו יכולים לשמור על קשר ולראות זה את זה. היום אפשר לשלוח הודעות ולצפות לתשובה מיידית ואפשר גם לפעמים פשוט להתקשר לבן אדם בסגנון הישן ולדבר, אז אין בעיה לשמור על קשר".

כשנשאל סולשיאר כיצד הוא מצפה משחקניו לשמור על כושר, אמר: "אני הייתי בגינה עם הילדים וניסיתי לשמור על הסיומת שלי, כך גם החלוצים צריכים לעשות. לרוב השחקנים יש את המתקנים והתנאים כדי להתאמן ולרובם יש חצר בבית, אז אני מקווה שגם הנשים שלהם והילדים יכולים למסור כדורים ולהרים כדורי רוחב פנימה!", אמר בהלצה.


סולשיאר. בונה על נשות השחקנים שיעזרו (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

עוד באותו נושא: אולה גונאר סולשיאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי