Sport1 Banner

פפ: "מאמין שסטרלינג ישחק נגד ריאל מדריד", וגם: לא מודאג מהפנדלים

פפ גווארדיולה, גבריאל ז'סוס
פפ גווארדיולה, גבריאל ז'סוס | Laurence Griffiths/Getty Images

המאמן התייחס לקשר שנמצא בספק לשמינית הגמר: "הוא מרגיש טוב אבל מדובר בפציעה מסוכנת. על ה-0:1 על לסטר: "לא ויתרנו וזה סימן טוב להפליא, אל תטילו ספק בגישה של השחקנים". וגם: המאזן המדאיג מהנקודה הלבנה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי התקשתה אך בסופו של דבר עברה בהצלחה את החזרה הגנרלית לקראת משחק שמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד כשהשיגה 1:0 בחוץ על לסטר. בזכות הניצחון היא עשתה צעד חשוב להבטחת המקום השני. זו הייתה הפעם השנייה בלבד העונה בה הקבוצה של פפ גווארדיולה שומרת על שער נקי פעמיים ברציפות (לא קרה לה מאז אוקטובר).

 
 
בזמן שסרחיו אגוארו החמיץ פנדל, גבריאל ז'סוס כבש את שער הניצחון. זה היה שערו הרביעי בחמש הופעות נגד לסטר, כאשר רק נגד אברטון (שבעה שערים) מנגד לאלופת אנגליה יש בעיה קשה. ההחמצה של אגווארו הייתה הפעם הרביעית ברציפות בה סיטי כושלת בביצוע פנדל. חוץ מהארגנטינאי גם אילקאיי גונדואן, ז'סוס וראחים סטרלינג לא הצליחו לעמוד בלחץ. בסה"כ 
 
 
גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "לסטר זו קבוצה חזקה מאוד, מהצמרת הגבוהה. זו הייתה הופעה טובה מאוד שלנו. לא ויתרנו וזה סימן טוב להפליא עבורינו. אל תשאלו אותי אפילו על הגישה של החבר'ה האלה שזכו בשבעה תארים בשנתיים. איך יש ספקות לגביהם. החמצנו את כל ארבעת הפנדלים האחרונים וזה נתון רע, אבל אולי נצליח לזכות במשהו בזכות פנדל. השוערים טובים מאוד, זה נכון, אבל אסור שזה יקרה לנו. אני בטוח שנבקיע בפעם הבאה.
 

המשחק נגד ריאל מדריד: "ההכנה אחרי 12 ימי חופשה הייתה טובה מאוד. הצגנו שני משחקים טובים והצלחנו להתכונן היטב. ריאל מדריד היא יריבה חזקה והמלכה של המפעל הזה. ננסה ליהנות מהמשחקים האלה ולשחק את המשחק שלנו כמובן".

ואם כבר שמינית גמר ליגת האלופות, בסיטי מקווים שראחים סטרלינג שנעדר לאחרונה בשל פציעה יהיה כשיר למשחק. פפ סיפר: "אני חושב שכן, הוא יגיע למשחק. סוג כזה של פציעות הוא קצת מסוכן. הוא מתאמן ומרגיש ממש טוב אבל אנחנו מתייעצים עם הרופאים, זה סיכון. נקבל החלטה בימים הקרובים אבל כמובן שהוא שחקן מיוחד מאוד". באנגליה הוסיפו כי פפ לא רצה לסכן אותו בדקות משחק בהתמודדות בליגה שלמעשה כבר הוכרעה.
 

 
"סיטי מחזקת את אחיזתה במקום השני. אם אגוארו מפשל, ז'סוס עשה את העבודה", נכתב ב"סקיי ספורטס". "הסופר-סאב ז'סוס הרגיע את פפ שברח מהשועלים. הוא היה על המגרש פחות משלוש דקות לפני שניצל בישול מעולה של האקס ריאד מאחרז כדי שסיטי תגיע בנוח למשחק נגד ריאל", נכתב ב"דיילי מייל". "העוצמה והקצב שסיטי הפגינה זה בדיוק מה שפפ חיפש לפני המשחק המכריע נגד ריאל", נכתב ב-"BBC", כאשר הסטטיסטיקה מספרת שהאלופה איימה 18 פעמים אל עבר השער – הכמות הגבוהה ביותר מצד לסטר במשחק בית מאז דצמבר 2017. איימריק לאפורט זכה למחמאות על היכולת שהפגין.

אגוארו מחמיץ (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי