Sport1 Banner

אכזבה בצ'לסי: "מרגיש כמו הפסד". דאגה לגבי מצבו של אברהם

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Alex Livesey/Getty Images

למפארד לא הצליח להסתיר את האכזבה אחרי התיקו בדרבי: "שוב אותו הסיפור - לא הצלחנו להכריע". על הפציעה של החלוץ: "יש לנו מספיק כלים להסתדר בלעדיו"

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

בדקה ה-84, לאחר שססאר אספיליקווטה כבש שער נפלא בנגיחה מכדור קרן והעלה את קבוצתו ליתרון 1:2 על ארסנל, פרנק למפארד, מאמנה של צ'לסי חשב שזה נגמר. אבל שתי דקות לאחר מכן, כיסוי הגנתי מפוקפק של תמי אברהם על הקטור ביירין נתן למגן הספרדי הזדמנות להפוך לגיבור של הערב – והוא נענה לאתגר. 

למרות שלאורך כל המשחק הבלוז היו ביתרון מספרי על התותחנים בעקבות ההרחקה של דויד לואיז בדקה ה-25, ושליטה כמעט מוחלטת במשחק, הכחולים לא הצליחו להכריע את הדרבי. 'פרנקי' לא הצליח להסתיר את האכזבה מחניכיו בסיום: "אני מאוכזב מאוד מתוצאת המשחק. הגיע לנו להוביל ולנצח, אבל משום מה התרגלנו לשחק נגדם ב-10 שחקנים. למרות שהצלחנו לייצר מצבים במחצית השנייה, זה היה שוב אותו הסיפור – לא הצלחנו להכריע".

המאמן אמר עוד אחרי המשחק: "יכולנו להבקיע שלושה או ארבעה שערים. היו לנו הרבה רגעים של 'יואו'. נגיחות, בעיטות. היינו צריכים להיות יותר מדויקים. כשמגיע משחק גדול אתה צריך שיהיה לך 'חוש קטלני', חוש שאין לנו כרגע. אולי אנחנו עדיין צעירים ונמצאים בתקופת מעבר, אבל אנחנו חייבים למצוא את היכולת להכריע משחקים. לא ניצחנו וזה רק באשמתנו" 


שחקני ארסנל עוזרים לאברהם בסיום המשחק: "הרבה רגעים של 'יואו'" (Shaun Botterill/Getty Images)

על מצבו של החלוץ האנגלי הצעיר, תמי אברהם, שירד צולע מכר הדשא בסיום המשחק אמר המאמן: "אנחנו עדיין לא יודעים מה המצב שלו. הוא שם קרח על הקרסול אחרי המשחק ומחר נידע יותר טוב. יש לנו מספיק כלים בסגל להסתדר בלעדיו".

החלוץ עצמו רשם בפוסט לאחר המשחק: "לא התוצאה שרצינו אבל נהיה חייבים להמשיך ולהילחם. תודה לכולם על התמיכה והדאגה, אני מקווה שהפציעה לא חמורה".

גם ז'ורז'יניו, שכבש את השער הראשון במשחק התקשה להישאר מאופק בסיום המשחק: "אנחנו מרגישים כאילו הפסדנו. המשחק היה בידיים שלנו וספגנו שער בדקות הסיום שאסור לנו לקבל. זה כואב וקשה, נצטרך להמשיך הלאה". הקשר המשיך ואמר: "אני לא יודע אם היה לנו יותר מדי ביטחון, הרגשנו טוב ושלטנו במשחק. זאת בעיה של ריכוז לדעתי. במשחקים גדולים כאלה אתה יכול להפסיד ברגע. עשינו טעויות וזה מה שקרה. משחקים כאלה מוכרעים על הפרטים הקטנים".

צ'לסי שעדיין מדורגת במקום הרביעי בטבלה, רחוקה כרגע 6 נקודות ממנצ'סטר יונייטד המדורגת במקום החמישי. השדים האדומים יוכלו לצמצם את הפער הערב אם ינצחו את ברנלי באולד טראפורד (22:05 בספורט2). הקבוצה של למפארד תפגוש את האל סיטי במסגרת הגביע האנגלי ביום שבת, ולאחר מכן תיכנס לרצף משחקים קשה במיוחד שכולל את לסטר, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם. 

עוד באותו נושא: פרנק למפארד, תמי אברהם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי