Sport1 Banner

סולשיאר: "כריסטיאנו רונאלדו כובש בשמאל ובימין, גם גרינווד"

מייסון גרינווד, אנטוני מרסיאל, מרקוס ראשפורד
מייסון גרינווד, אנטוני מרסיאל, מרקוס ראשפורד | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד שיבח את החלוץ בן ה-18 על הופעתו ב-1:4 על ניוקאסל, גם מרסיאל זכה למחמאות: "אנחנו צריכים למסור לו כמה שיותר, ממש 'להאכיל אותו'". פוגבה יפתח בברנלי?

(גודל טקסט)

בדקות הראשונות של המשחק כבר נראה היה שמנצ'סטר יונייטד בדרך למבוכה נוספת, ארבעה ימים לאחר שנכנעה 2:0 לנועלת הטבלה ווטפורד, אבל שערו המוקדם של מאטי לונגסטאף כבר בדקה ה-17 נמחק במהרה על ידי אנתוני מרסיאל, מייסון גרינווד ומרקוס ראשפורד כבשו עוד לפני המחצית והצרפתי חגג צמד כדי להשלים 1:4 על ניוקאסל וחזרה למסלול הניצחונות.

השדים האדומים העונה מאוד לא יציבים והשער המהיר שספגו בהחלט יכול היה לסבך את המצב עוד יותר, אבל מרסיאל נהנה מטעות של השוער הסלובקי מרטין דוברבקה כדי לכבוש את הראשון שלו בדרך לצמד ובסופו של דבר יונייטד רשמה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר – היא בעטה 22 פעמים לשער המגפייז, מתוכן 10 כדורים הלכו למסגרת.

גרינווד בן ה-18 השלים 90 דקות ושוב כבש, גם ראשפורד ומרסיאל כאמור כבשו וגם ירדו מוקדם כדי לנוח לקראת המשחק כבר מחר נגד ברנלי (שבת, 21:45 בספורט1). פול פוגבה, שעלה מהספסל במקום סקוט מקטומיניי שנפצע, צפוי לערוך מחר את הופעת הבכורה שלו בהרכב מאז ספטמבר, בעוד הסקוטי לא צפוי להיכלל בסגל וחומרת הפגיעה שלו בברך תיבדק כשהחשש הוא מהיעדרות ארוכה.


"פשוט נמסור לאנתוני" (Ian MacNicol/Getty Images)

עבור מרסיאל היה זה צמד ראשון באולד טראפורד מאז מחזור פתיחת העונה (0:4 על צ'לסי), כשבתווך היה הצרפתי פצוע לכשמונה שבועות, ובסיום החמיא לו המנג'ר אולה גונאר סולשיאר: "המפתח הוא לתת את הכדור לאנתוני. הוא לא אחד שיכול לרוץ על הקו לכל אורך המשחק, אנחנו צריכים לתת לו את הכדור, ממש 'להאכיל אותו'. הבחורים שאלו את עצמם לא פעם 'איך נבקיע? פשוט נמסור לאנתוני'. זה חשוב שהוא ייגע בכדור וירגיש את המשחק כמה שיותר. הוא היה שווה היום שלושער".

סולשיאר גם זכה למחמאות על השינוי הטקטי שביצע, כאשר החליף את ג'סי לינגארד ודניאל ג'יימס באנדראס פריירה ומייסון גרינווד ולמגן הימני ארון ואן ביסאקה, שבישל לראשפורד את השער השלישי של השדים האדומים במשחק, הוא נתן הוראות לשחק גבוה הרבה יותר: "ידענו שלמייסון יש כישרון להבקיע ושהוא משחק יותר במרכז ומהווה סכנה", הסביר הנורבגי, "הוא שחקן שמאוד בטוח בעצמו ויכול להבקיע גם מחוץ לרחבה – אני גם לא יכול להגיד שהוא טעה כשבעט, כי בראש הוא החליט לבעוט וזה הסתיים עם כדור ברשת. הוא כל כך טוב בשתי הרגליים, הוא 50-50 – אפילו 60-60 מרוב שהוא בועט טוב – ואני לא זוכר הרבה שחקנים כאלה. כריסטיאנו רונאלדו מבקיע ברגל שמאל כמו ברגל ימין ומייסון יכול גם כן לבעוט בשתי הרגליים ויש לו סיומת יוצאת דופן, הוא צריך ללמוד ממרקוס איך לנגוח כמו בשער אחרי מסירת רוחב נהדרת של ארון".


קונה את עולמו בגיל 18. גרינווד (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי