Sport1 Banner

רודיגר ללמפארד: "אני רוצה לשחק". וויליאן במו"מ על הארכת חוזהו

אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

הבלם שספג קריאות גזעניות נגד טוטנהאם הבהיר כי הוא מרוכז רק במשחק וצפוי לפתוח נגד סאות'המפטון (16:50, ספורט4): "בושה שב-2019 גזענות קיימת". הברזילאי יהפוך לשחקן חופשי בקיץ, הבלוז רוצים למנוע מחטף

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי חגיגות חג המולד, באנגליה מתכוננים לחגיגה הגדולה באמת: משחקי ה"בוקסינג דיי", שיפגישו הערב (חמישי) 18 מקבוצות הליגה אחת עם השנייה. אחת הקבוצות שתמשוך את תשומת הלב תהיה צ'לסי, שמנסה להתאושש מסדרת מעידות במאבקי הצמרת ותנסה ליצור מומנטום לאחר ה-0:2 על טוטנהאם כשתארח את סאות'המפטון מהתחתית (16:50, שידור ישיר בספורט4).

צ'לסי עמדה בשבוע האחרון במרכזה של עוד פרשה גזענית, לאחר שהבלם אנטוניו רודיגר ספג קריאות גזעניות מהקהל של טוטנהאם. המאמן פרנק למפארד תכנן לתת לגרמני מנוחה במשחק לאחר השבוע הקשה שעבר עליו, אך בשיחה בין השניים אתמול אמר לו הבלם כי הוא מרוכז אך ורק במשחק והוא רוצה לשחק. המוכנות של רודיגר לשחק ללא ספק תבוא לעזרתו של למפארד, שיחסר את ססאר אספיליקווטה בהגנה ואת מתיאו קובאצ'יץ' במרכז המגרש.

רודיגר התייחס בתחילת השבוע לתקרית ואמר: "זו בושה שגזענות עדיין קיימת ב-2019. מתי השטויות האלה ייפסקו?", ולמפארד גיבה את שחקנו: "אני רגיל לקריאות נבזיות מצד הקהל, אבל לא על רקע גזע וזה בוודאי מכאיב לשחקנים שלי ההתנהגות הזו כלפיהם".

וויליאן חוגג נגד טוטנהאם. הקשר עם הכי הרבה דקות בצ'לסי העונה (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)
וויליאן חוגג נגד טוטנהאם. הקשר עם הכי הרבה דקות בצ'לסי העונה (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

בנושא אחר, המאמן הצעיר אישר כי צ'לסי נמצאת בשיחות עם וויליאן לגבי הארכת חוזהו. הברזילאי היה כוכב הניצחון על טוטנהאם עם צמד – כולל שער גדול – והוא אחד השחקנים המוערכים והאהובים במועדון. חוזהו של וויליאן מסתיים בקיץ הקרוב, ומשמעות הדבר היא שהחל מפתיחת חלון ההעברות ברביעי הבא כל קבוצה תוכל לפתוח במשא ומתן עם הקיצוני.

על פי "דיילי מייל", ברצלונה ויובנטוס הוזכרו כמתעניינות בשירותיו של וויליאן, אבל למפארד טוען כי הוא "מעריץ גדול" של הכוכב בן ה-31 וכאמור פתח בשיחות להשאירו במועדון. "כשהוא משחק כמו שהוא שיחק נגד טוטנהאם, זה הדבר הכי טוב עבורי. זה היה ביצוע מדהים, יש לו כישרון. אנחנו כעת מדברים על פרטי החוזה והסכומים".

עוד באותו נושא: אנטוניו רודיגר, פרנק למפארד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי