Sport1 Banner

דיווח: "מחצית משחקני הסגל רוצים לעזוב את ארסנל"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Gettyimages

פייר אמריק אובמיאנג, אלכסנדר לקאזט וגרניט ג'אקה מאסו במצב העגום של התותחנים והמשימה הראשונה של המנג'ר החדש מיקל ארטטה תהיה קשה במיוחד

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל ומיקל ארטטה נמצאים בבעיה קשה. על פי דיווח שפורסם היום (רביעי) באנגליה, מחצית מהשחקנים בסגל מחפשים דרך לעזוב. בראש הרשימה אפשר למצוא שמות בולטים כמו פייר אמריק אובמיאנג, אלכסנדר לקאזט וגרניט ג'אקה שמאסו במצב המקצועי העגום של הקבוצה, שניצבת במקום העשירי בפרמיירליג בתום 17 מחזורים. מי שצפוי להתמנות בקרוב למנג'ר התותחנים הוא כאמור עוזר המאמן של מנצ'סטר סיטי ונראה כי המשימה הראשונה שלו תהיה קשה במיוחד: לשכנע את השחקנים הבכירים לא לנטוש.

מי שלא צפוי להשתכנע בקלות הוא אובמיאנג, שקיבל החלטה עקרונית לעזוב כבר בחלון הקרוב וינסה לנצל לטובתו את העובדה כי חוזהו יסתיים בתום העונה הבאה. לאחרונה עורר אחיו של אובמיאנג סערה כשביקר את ההחלטה למנות את ארטטה וטען כי הספרדי חסר ניסיון. החלוץ אמנם מונה לקפטן התותחנים לפני פיטוריו של המנג'ר אונאי אמרי, אולם באנגליה טוענים שקפטן נבחרת גבון נואש לעבור לקבוצה שמשחקת בליגת האלופות ומתחרה באופן קבוע על זכייה בתארים. כזכור, בינואר 2018 שילמה ארסנל לדורטמונד 56 מיליון ליש"ט תמורת אובמיאנג, שלא זכה בשום תואר למרות שהבקיע לא פחות מ-54 שערים ב-86 משחקים במדי הקבוצה הלונדונית.   

עוד באותו נושא: פייר-אמריק אובמיאנג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי