Sport1 Banner

פוצ'טינו נפרד: "הייתה הצלחה מרגשת, בטוח שעוד ניפגש"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

תשעה ימים לאחר פיטוריו, המאמן הארגנטינאי סיכם את תקופתו בספרס בהודעה שהוציא: "אני מודה לכולם, עשיתי את המיטב כדי לעמוד במטרות שהוצבו בפניי, מאחל לכם את הטוב ביותר"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
חמש וחצי שנים הוא עמד על הקווים של טוטנהאם ועל אף שלא זכה באף תואר ייזכר לעד כאיש שהחזיר את המועדון לטופ של אירופה והוליך אותה לגמר ליגת האלופות נגד ליברפול. לפני תשעה ימים מאוריסיו פוצ'טינו פוטר בצער ובשל הטיימינג של פגרת הנבחרות לא ממש היה יכול להיפרד מהשחקנים (שהגיעו לביתו בהמשך) והערב (חמישי) התייחס לראשונה לפיטוריו בהודעה שהעביר דרך ארגון המאמנים של הפרמיירליג.


פוצ'טינו כתב: "אני רוצה להודות לג'ו לואיס ודניאל לוי על כך שנתנו לי את ההזדמנות להיות חלק מההיסטוריה של טוטנהאם. אני רוצה להודות לכל מי שפגשתי במועדון, לכל הצוות ולשחקנים שליוו אותי בחמש וחצי השנים האלה, וכמובן לאוהדים שהופכים את המועדון הזה למיוחד בזכות התמיכה הפנטסטית שלהם".


הארגנטינאי הוסיף: "עשיתי את המישג כדי לעמוד במטרות שהונחו בפניי בפגישה הראשונה שלנו. היו אתגרים קשים אך לא פחות מכך הייתה הצלחה מרגשת. מאחל לכם את הטוב ביותר, אני בטוח שעוד ניפגש".


פוצ'טינו עם הקפטן לוריס. "בטוח שדרכנו עוד יצטלבו" (Gettyimages)


כזכור, פוצ'טינו מונה למאמן טוטנהאם בקיץ 2014. בעונת הבכורה במועדון סיים במקום החמישי ומאז הוביל אותה בכל עונה לליגת האלופות כשהשיג השיא היה הסגנות בעונת 2016/17, לצד ההעפלה לגמר ליגת האלופות כמובן לאחר שהדיחה בשלב רבע הגמר את מנצ'סטר סיטי וכן את אייאקס ההולנדית עם ניצחון דרמטי ענק 2:3 בהולנד.


 

עוד באותו נושא: מאוריסיו פוצ'טינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי