Sport1 Banner

קיין: "מוריניו יעזור לטוטנהאם לזכות סוף סוף בתארים"

הארי קיין, ז'וזה מוריניו
הארי קיין, ז'וזה מוריניו | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

קפטן הספרס הרעיף שבחים למאמן החדש: "הצליח בכל קבוצה בה אימן, הוא רוצה לנצח שוב והוא ווינר מוכח. כשלמישהו יש מוניטין כמו שלו - זה נותן לך ביטחון". החלוץ סיפר כי ביקר את פוצ'טינו בביתו לאחר הפיטורים

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם עדיין מסתגלת לחיים אחרי עזיבתו של מאוריסיו פוצ'טינו אך לפחות היא פתחה את עידן ז'וזה מוריניו בניצחון חוץ 2:3 על ווסטהאם. הקפטן הארי קיין, שכבש באותו משחק, לא שוכח את תרומתו של המאמן הקודם שהוליך אותם בעונה שעברה לגמר ליגת האלופות, אך משוכנע ש"המיוחד" מסוגל לסיים את ההמתנה הארוכה של התרנגולים לתואר ראשון מזה 11 שנה, אז זכו בגביע הליגה. מחר (רביעי), תיערך הבכורה של מוריניו באירופה כמאמן התרנגולים כאשר טוטנהאם תארח את אולימפיאקוס בתקווה להבטיח את מקומה בשלב שמינית הגמר.

קיין אמר: "הוא (מוריניו) זכה בתואר בכל מועדון אליו הגיע, אי אפשר להסתרר מזה. הוא רוצה לנצח, הוא ווינר מוכח. הבהרתי שאני בשלב בקריירה שלי שמאוד חשוב לי לזכות בתארים. אני רוצה לזכות בתארים האלה כאן וזו שנה גדולה עבורינו".

המטרות: "מציאותית, אנחנו מסתכלים על ליגת האלופות והגביע האנגלי (הספרס מדורגים במקום העשירי בליגה). מבחינתי כמובן שאמשיך לעשות את מה שאני עושה, אמשיך להילחם עבור המועדון הזה על המגרש".


קיין עם פוצ'טינו. ביקר את המאמן בביתו (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה השתנה: "כולנו רוצים לנצח, רצינו לנצח גם כשפוצ'טינו היה כאן. אנחנו רוצים לנצח תמיד, אבל כמובן כשלמישהו יש מוניטין מוכח כמו שיש לו – זה נותן לך ביטחון ועוד אמונה בקבוצה. זה כמו 'צ'אפחה' טרייה לכולם ואני מקווה שכל השחקנים ישתפרו".

הקפטן סיפר שהלך לבקר את פוצ'טינו בביתו לאחר הפיטורים. "רציתי ללכת לראות אותו ושוחחנו כמה שעות. זה היה הכרחי לפני שהמאמן החדש הגיע. זה היה הלם גדול בשלישי בערב עבור כולם, זה היה מהפך מהיר. פתאום יש לנו מאמן חדש, אחד המאמנים הטובים ביותר שהיו, וכמובן שצריך לעשות סוויץ' ולהתמקד".
"רציתי ללכת לראות אותו ודיברנו במשך כמה שעות. היה נחמד לעשות את זה לפני שהמנהל החדש נכנס", הוסיף קיין.

ארייק דייר, חברו של קיין, מאמין שמוריניו הוא המחליף המושלם לפות'טינו: "הרקורד שלו בלתי נלאה והוא משדר ביטחון כל הזמן. איך שהוא מדבר, אתה חייב להאמין לו, להאמין בעצמך, אתה מרגיש את זה. הוא האיש המושלם להחליף את פוצ'טינו. אנחנו שמחים שאם מישהו החליף אותו אז זה הוא, עם המנטאליות המנצחת הזו. אני חושב שלכולם יש מזל ששיחקנו תחת פוצ'טינו ועכשיו אנחנו קבוצה של מוריניו. לא יכול להיות יותר מזל מזה".

ז'וזה מוריניו (Stephen Pond/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי