Sport1 Banner

ג'אקה עשוי לקבל דקות במשחק הקרוב, אמרי: "אנחנו זקוקים לו"

גרניט ג'אקה
גרניט ג'אקה | Alex Morton/Getty Images

השווייצרי שאיבד את סרט הקפטן ואת המקום בסגל לאחר התקרית עם האוהדים התאמן עם הקבוצה וייתכן שישותף נגד סאות'המפטון (שבת 16:50, ספורט4). המאמן: "הוא חזר צלול יותר, רוצה שישכנע את האוהדים במחויבות שלו"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

עברו ארבעה מחזורים ופגרת נבחרות מאז הפעם האחרונה שגרניט ג'אקה ראה דקות משחק בפרמיירליג. מאז שהוחלף בדקה ה-60 נגד קריסטל פאלאס וסימן תנועה מגונה לקהל, הקשר השווייצרי איבד את המקום בהרכב, את סרט הקפטן ואת תמיכת כמעט כל המעורבים בפרשה.

מאז, נראה שהעניינים התבהרו מעט. גם ג'אקה חזר לעצמו, שיחק שני משחקים במדי נבחרת שווייץ במוקדמות המונדיאל ואפילו כבש שער ב-1:6 על גיברלטר. כעת הוא מקווה להראות שהוא חזר למוטב גם בקבוצה, וייתכן שיקבל את מבוקשו כבר במשחק הקרוב.

מאמן ארסנל אונאי אמרי הודיע כי יקבל החלטה באימון היום (שישי) אם להחזיר את ג'אקה להרכב למשחק נגד סאות'המפטון בשבת (16:50, שידור ישיר בספורט4). "הוא חזר מהנבחרת צלול יותר במחשבותיו", אמר המאמן הצרפתי, "הלך הרוח שלו טוב יותר והוא מוכן לעזור לנו במשימה הקשה בפרמיירליג. אנחנו זקוקים לו".

אמרי.
אמרי. "האוהדים יהיו גאים בו בעתיד הקרוב או הרחוק" (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Image)

אמרי הוסיף: "דיברתי איתו אתמול בבוקר והיתה לנו שיחה טובה מאוד. הוא התאמן טוב לפני פגרת הנבחרות והוא מתאמן טוב מאוד איתנו כעת. המטרה שלי היא להחזיר אותו כדי שיתרום למאמץ הקבוצתי ושישכנע כל אוהד במחויבות שלו למועדון ושהביצועים שלו יהיו טובים יותר מעתה, ושהם יהיו גאים בו בעתיד הקרוב או הרחוק".

ארסנל תקווה לחזור מהפגרה טוב יותר משיצאה אליה, אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. למעשה, הניצחון האחרון של התותחנים בליגה היה ב-6 באוקטובר, ב-0:1 הדחוק על בורנמות'. למרות התקופה הרעה, הקבוצה הלונדונית עדיין נאבקת בצמרת וניצחון על קבוצת התחתית יכול להעלות אותה למקום החמישי בטבלה.

עוד באותו נושא: אונאי אמרי, גרניט ג'אקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי