Sport1 Banner

סילבה: "אנדרה גומש עשוי לחזור לשחק העונה, יש אופטימיות"

הונג מין סון, אנדרה גומש
הונג מין סון, אנדרה גומש | Jan Kruger/Getty Images

ארבעה ימים לאחר שאנגליה הזדעזעה מפציעתו הקשה של הקשר נגד טוטנהאם הגיעו בשורות טובות? מאמן אברטון: "הוא עבר את הניתוח בהצלחה והפידבק מהצוות הרפואי ממש טוב. הוא כבר ניצח אתגרים וכך יהיה גם הפעם"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
כבר כמעט שבוע שהפציעה המחרידה שעבר אנדרה גומש מזעזעת את אנגליה. קשר אברטון, כזכור, שבר את רגלו במהלך המשחק נגד טוטנהאם. הקשר עבר את הניתוח בהצלחה וכבר התייחס לראשונה לאירוע הקשה. והיום, מאמן הטופיז, מרקו סילבה, זרע אופטימיות כשאמר שייתכן וגומש יחזור לשחק העונה.


סילבה אמר: "גומש בבית, מקבל את כל התמיכה של הצוות הרפואי. הוא היה איתנו אתמול והיה ממש טוב לראות אותו לראשונה מאז האירוע הקשה. הכל מתנהל ממש טוב ואנחנו מקווים שנוכל לראות אותו משחק שוב העונה. לא קל לנו לתת תאריך מדויק למועד חזרתו אך במוח שלנו ולפי הפידבק מהצוות הרפואי – זה אפשרי. ברור שכולנו ראינו את הרגע הזה שנראה כמו פציעה ממש קשה, נחרדנו, אנחנו לא יכולים להיות בטוחים במאה אחוז אבל יש תחושה מאוד חיובית".


האם גומס דיבר עם סון: "ברור שזה היה הרגע הכי קשה עבור אנדרה, בוודאות, אך גם עבור שני השחקנים שהיו מעורבים, סון ראשון וגם סרג' אורייה. אבל עכשיו זה רגע להבין את המצב והכי חשוב לתת לשחקן את כל התמיכה לה הוא זקוק". עוד הוסיף בנוגע לסון: "באותו רגע זה היה נראה קשה, אך הייתי הראשון לאחר המשחק שאמר שלא היו לו כוונות רעות. בכל מקרה השופט היה צריך להכריע".




התמיכה שגומש קיבל: "כל ההודעות שקיבל גומש מרחבי העולם מראות את הכבוד הגדול שיש כלפיו. הוא לא רק שחקן כדורגל נהדר, כך מזהים אותו, מהרמה העליונה, אלא גם גבר שבגברים. כולם אוהבים אותו".


יתגבר על הפציעה: "הוא סבל מכמה פציעות בעבר, אמנם לא קשות ורציניות כמו זו, אבל הוא כבר ניצח אתגרים. זה יהיה אותו הדבר שוב, אין לי ספק. הוא יתעצם כשחקן כדורגל ואפילו יותר כאדם. מצבם מן הסוג הזה צריכים לתת לנו את הכוח והביחד של המועדון".



אנדרה גומש. במועדון אופטימיים שישוב עוד העונה ( Jan Kruger/Getty Images)
עוד באותו נושא: אנדרה גומש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי