Sport1 Banner

חושב קדימה: פוצ'טינו סימן צעירים מבטיחים לרכוש בינואר

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | AFP

למרות התוצאות האחרונות והשמועות על כיסאו המתנדנד, מנג'ר טוטנהאם אופטימי כי יישאר במועדון לתקופה ארוכה ומתכנן מסע רכש בחלון ההעברות: שחקן הנבחרת האולימפית ברשימה, גם ברונו פרננדש מספורטינג

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

התקופה המבלבלת שעוברת על טוטנהאם נמשכת. מצד אחד הקבוצה הובסה 7:2 על ידי באיירן מינכן בליגת האלופות ו-3:0 על ידי ברייטון בליגה, אבל מצד שני היא השחילה חמישייה לרשת של הכוכב האדום ובשבת הראתה אופי כשחזרה בדקות הסיום ל-1:1 עם ווטפורד. השמועות על עזיבתו המתקרבת של מאוריסיו פוצ'טינו גוברות והולכות, אך הוא טוען כי יחסיו עם הבעלים דניאל לוי טובים ומצד לוי עצמו לא נראה כי הוא מתכנן מהלך דרמטי בקרוב.

בינתיים, פוצ'טינו כבר חושב קדימה ומתכונן לינואר. על פי דיווחים באנגליה, מנג'ר טוטנהאם סימן לעצמו מספר שמות מבטיחים לצרף בחלון ההעברות הקרוב. המאמן הארגנטינאי קיבל בחזרה את כריסטיאן אריקסן ואת ג'ובאני לו צ'סלו הפצועים, והיחידים שלא כשירים לחזור לשחק הם השוער הוגו לוריס והקשר ראיין ססניון.

ב"דיילי מייל" סיפרו כי בין השחקנים שפוצ'טינו שם עליהם עין הם מקס ארונס מהעולה החדשה נוריץ', וניית'ן פרגוסון מווסט ברומיץ' מהצ'מפיונשיפ. ארונס בן ה-19 נפצע בתחילת העונה אך חזר לכושר מלא והשלים 90 דקות ב-0:0 של נוריץ' עם בורנמות' במחזור האחרון, ואף שותף בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת הצעירה של אנגליה נגד סלובניה ואוסטריה.

ארונס. צופים לו עתיד מזהיר (Stephen Pond/Getty Images)
ארונס. צופים לו עתיד מזהיר (Stephen Pond/Getty Images)

פרגוסון, לעומתו, לא מרשים במדי מוליכת ליגת המשנה. ב-10 הופעות הוא כבש שער אחד בלבד, ונגד ברנסלי הוחלף בהפסקה לאחר מחצית ראשונה חלשה. על פי הפרשנים האנגלים, הצעיר יתאים למערך של פוצ'טינו ועזור לו בעמדה הקדמית בה שחקניו מרבים להיפצע.

שמות נוספים שנמצאים ברשימה של מאמן התרנגולים הם ברונו פרננדש מספורטינג, שהיה על הכוונת של כמה מהמועדונים הגדולים בעולם בקיץ האחרון, והחלוץ של מיינץ ז'אן-פיליפ מאטטה. חוזיהם של שחקנים כמו טובי אלדרווילרד ויאן ורטונחן מסתיים בקיץ, מה שאומר שקבוצות יוכלו לפנות אליהם בינואר, ונראה כי טוטנהאם תהיה מוכנה לפתוח במשא ומתן גם על כמה מהשחקנים החשובים ביותר שלה כמו כריסטיאן אריקסן, אריק דייר, דני רוז, סרג' אורייה ו-ויקטור ואניימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי