Sport1 Banner

צפו בתקציר: ליברפול מושלמת אחרי 0:3 על ברנלי, פירמינו להט

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Matthew Lewis/Getty Images

עצמי של ווד (33) איפשר לאדומים לכבוש את הראשון, מאנה הוסיף את השני בסיומה של מתפרצת עוצמתית והברזילאי חתם את התוצאה בדקה ה-80. לאחר שהוחלף בדקות הסיום, הסנגלי זעם על סלאח בעקבות מהלך אנוכי של המצרי

קבוצות: ליברפול ברנלי
(גודל טקסט)

המשחק האחרון של השבת במסגרת המחזור הרביעי בפרמיירליג הפגיש בין ברנלי לליברפול, ובו אלופת אירופה שמרה על מאזן מושלם עם 0:3 משכנע, ללא יותר מדי קשיים. קבוצתו של יורגן קלופ תצא לפגרת הנבחרות כשהיא לבדה בפסגת הטבלה ובידיעה שהשלישייה הקדמית שלה בכושר נפלא, אם כי בדקות האחרונות נרשמה מתיחות לא קטנה בין סאדיו מאנה למוחמד סלאח, כשהסנגלי זעם על המצרי שלא מסר לו בזמן שהיה פנוי לחלוטין ברחבה.

מוחמד סלאח פספס שתי הזדמנויות טובות בדקות הראשונות, אבל אחרי חצי שעה בליץ של המייטי רדס הוציא את האוויר מהמפרשים של "הסגלגלים". גם מחזיקת ליגת האלופות צריכה מעט מזל לפעמים והיא קיבלה אותו כאשר ניסיון הגבהה של אלכסנדר-ארנולד פגע בכריס ווד ונגמר ברשת של פופ. המארחים איבדו את הראש, בן מי נתן לפירמינו מתנה והחלוץ פרץ קדימה על מנת לבשל למאנה את ה-0:2. במחצית השנייה חניכיו של קלופ הורידו רגל מהגז, אבל מתפרצת נוספת הספיקה בשביל שפירמינו יסגור עניין עם השלישי.

ברנלי פתחה לא רע את העונה ונכנעה רק לארסנל באמירויות, אבל היא לא הצליחה להוות יריב שקול למייטי רדס בשום שלב, כשגם אשלי בארנס שכבש כבר ארבעה שערים העונה לא השכיל לכבוש הערב. בעוד שבועיים הם יקוו לחזור לנצח, כשיתארחו אצל ברייטון.



ליברפול רוצה לשמור על מאזן מושלם. (Matthew Lewis/Getty Images)
הנדרסון ואלכסנדר-ארנולד חוגגים את השער הראשון. (Matthew Lewis/Getty Images)


מהלך המשחק
כבר לאחר שתי דקות כריס ווד הגיע להזדמנות הראשונה של המארחים, אדריאן היה ערני והדף לקרן. בדקה ה-5 גם ליברפול ייצרה מצב ראשון, סלאח קיבל על קו ה-16 ושלח פצצה ששרקה ליד העמוד. המצרי היה קרוב להבקיע פעם נוספת בדקה ה-21, אבל לא הצליח להשתלט על כדור בתוך הרחבה.


בדקה ה-33 אלכסנדר-ארנולד קיבל באגף ימין וניסה להגביה, אבל הכדור פגע בווד והסתנן לרשת של פופ – 0:1 לליברפול. ארבע דקות לאחר מכן, מי מסר ישירות לרגליים של פירמינו על קו מחצית המגרש, הברזילאי דהר קדימה ובישל למאנה שהיה לבד משמאלו, הסנגלי סיים במדויק והעלה את המייטי רדס ל-0:2.


שער ליגה שני לסאדיו מאנה העונה. (Matthew Lewis/Getty Images)
שער ליגה שני לסאדיו מאנה העונה. (Matthew Lewis/Getty Images)


לאחר החזרה מחדרי ההלבשה, המשחק התנהל על מי מנוחות ורק בדקה ה-64 ליברפול הצליחה ליברפול לייצר התקפה מסוכנת, שבסיומה פירמינו ניסה להבקיע במספרת אבל הבעיטה נחסמה ליצאה לקרן. בדקה ה-79 האורחים יצאו למתפרצת וסלאח מצא את אוקסלייד-צ'מברליין לבד בצד ימין, אבל הקשר מיהר לבעוט כדור שלא ממש אתגר את פופ.


אלופת אירופה לא בדיוק יצאה מגדרה כדי להבקיע במחצית השנייה, אבל כשהיא יוצאת למתפרצות זה פשוט קל לה. פירמינו שלח את סלאח, המצרי ניסה לעבור את פיטרס ללא הצלחה, אבל שמר על הכדור והשאיר לברזילאי, שהגיע מאחור ושיגר את ה-0:3 לרשת של ברנלי בדקה ה-80. התוצאה נשמרה עד לסיום והאדומים הבטיחו שבועיים נוספים בפסגת הטבלה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי