Sport1 Banner

תום ההעברות: לו צ'לסו וססניון בטוטנהאם, לואיז וטירני בארסנל

דויד לואיז
דויד לואיז | האתר הרשמי

חלון ההעברות באנגליה נסגר: התרנגולים השאילו את הארגנטיני לעונה הקרובה, עם אופציה לרכישתו. המגן הסקוטי הצטרף לתותחנים לחמש השנים הקרובות. זאהה יישאר בקריסטל פאלאס

(גודל טקסט)

הממלכה כולה הייתה היום (רביעי) עם אצבע על הדופק, משום שבשעה 19:00 שעון ישראל נסגר באופן רשמי חלון ההעברות בכדורגל האנגלי. כל קבוצות הליגה עשו מאמצים גדולים על מנת לחזק את הסגלים שלהם, לקראת העונה הקרובה שתיפתח מחר. שלל העסקאות יצאו לפועל ממש ברגע האחרון. 


רשמי


* ארסנל החתימה באופן רשמי את דויד לואיז תמורת 8 מיליון פאונד. הבלם הברזילאי לו נותרה שנה אחת בחוזה ישחק בשנתיים הקרובות במדי התותחנים.





* ג'ובאני לו צ'לסו הושאל באופן רשמי לטוטנהאם. הארגנטיני עבר לעונה הקרובה ללונדון, ובתום התקופה מאוריסיו פוצ'טינו וקבוצתו יכולים להשלים את העסקה ולהפוך אותה לקבועה.




*ברנלי צירפה את דני דרינקווטר בהשאלה עד תום העונה. הקשר האנגלי הצטרף לסגולים לאחר שקיבל הודעה מפרנק למפארד כי הוא לא בתכניות לעונה הקרובה של צ'לסי.




* אנדי קארול חזר באופן רשמי לניוקאסל בה צמח. החלוץ ששוחרר מווסטהאם בסוך העונה החולפת, הצטרף לקבוצה של סטיב ברוס לעונה הקרובה ויחזור לסנט ג'יימס פארק אחרי שעזב בשנת 2011.




* ארסנל הודיעה רשמית על צירופו של המגן קיירן טירני, שעבר מסלטיק תמורת 25 מיליון ליש"ט וחתם לחמש השנים הקרובות בשורות התותחנים.




*הקשר ראיין ססניון הפך באופן רשמי לשחקנה החדש של טוטנהאם, ששילמה 25 מיליון ליש"ט לפולהאם עבור האנגלי בן ה-19. בעונה החולפת רשם 35 הופעות בפרמיירליג ובישל שישה שערים, ביחד עם שניים שכבש בעצמו.




* עכשיו זה רשמי – רומלו לוקאקו עזב את הליגה האנגלית ועבר לאינטר – ראו ידיעה נפרדת


* האדרספילד טאון צירפה את טרבו צ'אלובה, קשרה הצעיר של צ'לסי, בעסקת השאלה לעונה הקרובה.




* העולה החדשה אסטון וילה הודיעה על עזיבתו של הקשר בירקיר ביארנסון. האיסלנדי בן ה-31 בילה שנתיים במדי המועדון מהעיר בירמינגהאם, לאחר שהצטרף מבאזל.




* ברייטון השאילה את הקשר ארון מוי מהאדרספילד. האוסטרלי היה מהשחקנים הבולטים בשתי העונות ששיחק במדי הטריירים, והיה חלק מרכזי בעלייתם לליגה הבכירה.




* ווטפורד השלימה את מעברו של איסמאילה סאר, קשרה של ראן שחתם לחמש העונות הקרובות. הצרעות שילמו 31 מיליון ליש"ט על הסנגלי, וקבעו שיא ההעברות חדש למועדון הלונדוני.



* מנצ'סטר סיטי השלימה את עסקת השאלתו של השוער סקוט קארסון, שהגיע בהשאלה מדרבי קאונטי.




* ווסט ברומיץ' הודיעה רשמית על החתמתו של צ'רלי אוסטין. החלוץ האנגלי חתם לשנתיים בשורות הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, ששילמה ארבעה מיליון ליש"ט לסאות'המפטון 




* האל סיטי השאילה לעונה הקרובה את מתיו פנינגטון, המגן בן ה-24 של אברטון, שהושאל לאיפסוויץ' ולידס יונייטד בשנים האחרונות. בנוסף, הנמרים השלימו את רכישתו של הקשר הפורטוגלי לאונרדו דה סילבה לופס.




* ווסטהאם החתימה את חלוצה של באזל אלביאן אייטי בתמורה ל-10 מיליון ליש"ט. השווייצרי בן ה-22 שכבש בעונה שעברה 14 שערים והוסיף עוד שמונה בישולים ישחק בשורות הפטישים עד 2021.




* אסטון וילה הודיעה על הארכת חוזהו של הקשר ג'ון מקגין. הסקוטי בן ה-23 שנרכש מהיברניאן חתם במועדון ל-5 שנים נוספות.


סאות'המפטון הודיעה על הארכת חוזהו של ניית'ן רדמונד ב-4 שנים נוספות.




* ניוקאסל הודיעה רשמית על החתמתו של המגן הימני בן ה-25 אמיל קראפט שנרכש מאמיין תמורת 5 מיליון יורו וחתם ל-4 שנים במדי המגפייז.



רדינג הודיעה על החתמתו של החלוץ הרומני, גיאורגי פושקאש שנרכש מאינטר תמורת 10 מיליון ליש"ט וחתם ל-5 שנים בקבוצתו החדשה.




* ברייטון החתימה את המגן ימני בן ה-19 רומאריק יאפי , שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.







שמועות

* לפי דיווחים באנגליה, צמד הליגיונרים הישראלים תומר חמד ובירם כיאל נמצאים על סף מעבר לצ'רלטון אתלטיק מהצ'מפיונשיפ – ראו ידיעה נפרדת.




* למרות הפרסומים בתחילת השבוע, מריו מנדזוקיץ' לא ייצטרף למנצ'סטר יונייטד. לפי רשת "סקיי" השדים האדומים בחרו לוותר על העסקה בחלון ההעברות הנוכחי והחלוץ הקרואטי לא יעבור לפרמיירליג.




* לפי רשת BBC באנגליה, אברטון וארסנל סיכמו על העברתו של אלכס איוובי הניגרי לגודיסון פארק. סכום ההעברה מדווח בכ-35 עד 40 מיליון ליש"ט.


*על פי הדיווח של רשת "סקיי" ווילפריד זאהה לא יעזוב את קריסטל פאלאס בחלון ההעברות הנוכחי.


* שחקן נוסף שמועמד לחזק את החוד של השדים האדומים הוא איניאקי וויליאמס. הקשר/חלוץ הספרדי מחזיק בסעיף שחרור של 81 מיליון יורו כך דווח ב"מירור".


* עפ"י דיווח ב"לאקיפ" , פיליפה קוטיניו דחה את ההתעניינות מאנגליה. ב-48 השעות האחרונות התקשורת באנגליה ובספרד קישרה את הברזילאי למעבר לארסנל וטוטנהאם אך הקשר דחה אותם על הסף.



יישאר בברצלונה. פיליפה קוטיניו (Gettyimages)


* ה"דיילי מייל" מדווח שטוטנהאם סיכמה עם ריאל בטיס על רכישתו של הקשר ג'ובאני לו צ'לסו. הקשר הארגנטינאי יעבור לקבוצה של מאוריציו פוצ'טינו תמורת 60 מיליון יורו וכבר נמצא בלונדון על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה בקבוצתו החדשה. קשר נוסף שאמור להצטרף לסגל של הספרס הוא ראיין ססניון, שיעזוב את פולהאם תמורת 25 מיליון יורו.


* בעקבות הגעתם של שחקני הרכש נראה שויקטור ווניאמה ישלם את המחיר. השחקן מועמד לעזוב בהשאלה כאשר בורנמות' וברנלי מוזכרות כמועמדות לצרפו עפ"י הדיווח של הBBC.


* לפי רשת "סקיי" ווטפורד הגישה הצעה רשמית לטוטנהאם על המגן דני רוס, אך קבוצתו של מאוריסיו פוצ'טינו סירבה להעבירו.


דני רוס. עשוי לעבור בקרוב לווטפורד (AFP/GettyImages)
דני רוס. לא יעבור לווטפורד (AFP/GettyImages)


* ה"דיילי מייל" מדווח שהמו"מ להעברתו של החלוץ הארגנטינאי, פאולו דיבאלה לטוטנהאם, פוצץ לאחר שיובנטוס החליטה שלא למכור את השחקן.


* על פי דיווח ב"סאן" הבריטי, מרקוס רוחו בלמה של מנצ'סטר יונייטד, מנהל מו"מ עם סוכנו מול ראשי המועדון על מנת לעבור בהשאלה לאברטון.


* אחד השמות שנכתבו הכי הרבה בחלון ההעברות הנוכחי הוא הקשר ברונו פרננדש. סוכנו של הקשר הפורטוגלי עדיין לא אמר נואש, ולפי ה"מירור" באנגליה, העסקה עדיין נמצאת באוויר, אך השדים האדומים לא ממהרים להחתימו.


ברורו פרננדש. הקשר בן ה-24 עדיין עשוי לנחות באולד טראפורד (PAU BARRENA/Contributor)
ברורו פרננדש. הקשר בן ה-24 עדיין עשוי לנחות באולד טראפורד (PAU BARRENA/Contributor)


* החלוץ דני לאודר מרדינג והקשר מריטן שבאני מבאיירן מינכן עוברים בשעות אלו בדיקות רפואיות בוולבס, לקראת חתימה במדי הזאבים, כך לפי "סקיי".


* אברטון מכינה תכנית חלופית. לפי "דיילי מייל" הטופיז פנו לפ.ס.וו איינדהובן, במטרה לצרף את הקיצוני סטיבן ברגווין. ההולנדי עשוי לעבור לגודינסון פארק אם ווילפריד זאהה לא יחתום בשורות הכחולים.




* שפילד יונייטד קרובה לצירופו של הקשר באדו אנדיאייה. הקשר הסנגלי שייך לסטוק סיטי, אך הושאל בעונה שעברה לגלאטסראיי. העולה החדשה לפרמיירליג מגלה עניין בשחקן בחודשים האחרונים, ונראה כי הוא עושי לעבור עד סגירת מועד ההעברות.


* לפי דיווחים באנגליה ובספרד, מנצ'סטר סיטי מתכוונת לשלם 12 מיליון יורו לז'ירונה, ולרכוש את הימני הצעיר, פדרו פורו. לאחר שתושלם העסקה, התכולים מתכננים לשלוח את השחקן לעונת השאלה אצל ריאל ויאדוליד של רונאלדו הברזילאי.


דני דרינקוטר. ברנלי מעוניינת בקשר שזכה בשתי אליפויות, כולל אחת היסטורית עם לסטר (GettyImages)
דני דרינקוטר. ברנלי מעוניינת בקשר שזכה בשתי אליפויות, כולל אחת היסטורית עם לסטר (GettyImages)


* לפי ה"סאן" טוטנהאם מתעניינת במגנה האלבני של נאפולי, אלסייד הוסאי. לפי הפרסום, האיטלקים הבהירו לתרנגולים כי יהיו חייבים לשלם 23 מיליון יורו עבור המגן הימני בן ה-25.


* פולהאם ושפילד יונייטד נאבקות ראש בראש על החתמתו של מוחמד בסיץ', קשרה של אברטון. לפי דיווח ב"סקיי", הבוסני בן ה-26 מעדיף להישאר בליגה הבכירה ולכן עשוי להצטרף לשפילד.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי