Sport1 Banner

דיווח: ג'ובאני לו צ'לסו יעבור לטוטנהאם תמורת 55 מיליון ליש"ט

ג'ובאני לו סלסו
ג'ובאני לו סלסו | Gettyimages

קשר בטיס ונבחרת ארגנטינה צפוי לחתום לחמש שנים בשורות התרנגולים, לאחר שהמועדונים סיכמו ביניהם כמעט את כל פרטי העסקה לפי "מונדו דפורטיבו"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

יממה אחרי שמנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו התלונן על מדיניות הרכש של המועדון כשטען בין השאר ש"הוא לא מעורב", לפי "מונדו דפורטיבו" קרובים התרנגולים לשחקן הרכש השני שלהם הקיץ.

אחרי שטאנגוי אנדומבלה חתם מוקדם יותר הקיץ והפך לרכש היקר בתולדות המועדון, הצטרף עבור 65 מיליון ליש"ט מליון, ולעתיד נרכש גם ג'ק קלארק שהושאל חזרה ללידס, על סף חתימה נמצא קשר נבחרת ארגנטינה ובטיס ג'ובאני לו צ'לסו, שהעברתו אמורה להיסגר תמורת 55 מיליון ליש"ט והוא יחתום לחמש שנים בצפון לונדון.

טוטנהאם מחזרת אחרי לו צ'לסו שבועות ארוכים ולכל אורך הקיץ התחושה הייתה שמדובר בעניין של זמן עד שהוא יקבל את האישור להמריא ללונדון, בוודאי לאחר שבטיס כבר צירפה את נביל פאקיר מליון בתור מחליפו המיועד. לו צ'לסו בן ה-23 עבר לפריז סן ז'רמן ב-2016 מרוסאריו סנטרל, מועדון נעוריו, אבל בסופו של דבר התקשה בעיר האורות, הושאל בבטיס ואחרי עונה מרשימה נרכש על ידה. הוא כבש העונה 9 שערים ובישל חמישה נוספים ב"לה ליגה".


לו צ'לסו. בקרוב במדי התרנגולים, עושה רושם (BENJAMIN CREMEL/AFP/Getty Images)

אמנם שתי רכישות יקרות, אך צריך לזכור שעד הקיץ נמנעה טוטנהאם מלצרף שחקנים במשך שנה וחצי – מאז הגיע לוקאס מורה ביום האחרון של חלון ההעברות בינואר 2018 מפריז סן ז'רמן. גם הקיץ, למרות שינויים מועטים בסגל – המרכזי, לצד צירוף שני הקשרים, הוא מכירת קיירן טריפייר לאתלטיקו מדריד – טוטנהאם מרשימה במשחקי ההכנה ורק אתמול זכתה בגביע אאודי במינכן אחרי ניצחונות על ריאל מדריד ובאיירן מינכן (לאחר דו קרב פנדלים). את העונה היא תפתח רשמית בעוד 9 ימים במשחק ביתי נגד אסטון וילה.

עוד באותו נושא: ג'ובאני לו צ'לסו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי