Sport1 Banner

"לא לקחו לרוני יותר מדי שלל, המקרה נודע רק אתמול להורים"

רוני רוזנטל
רוני רוזנטל | Gettyimages

יעל סהר, אחותו של שחקן העבר, דיברה על השוד בביתו הישראלי ברדיו 103FM: "פשוט נכנסו ולא שברו דבר. כל הסיפור קרה 5-6 דקות, עכשיו רוני עשה סידורי אבטחה יותר רציניים"

(גודל טקסט)

אמש (שלישי) ב"מירור" האנגלי כי רוני רוזנטל הותקף לפני כחודשיים בביתו על ידי כנופיית רעולי פנים שאיימו על שחקן העבר הישראלי בסכינים. לאחר שהדבר גרם לבהלה גדולה גם בישראל אחותו של רוזנטל, יעל סהר, דיברה הבוקר (רביעי) ברדיו 103FM סיפרה פרטים נוספים על אירוע התקיפה.

הוא מודע לזה שהעניין הפך לדרמה?
"אני לא יודעת, מניחה שכן, טרם דיברנו. הוא מחובר לערוצים זה קרה בסביבות אחת בלילה, המשפחה של רוני היו ערים והוא ישב במשרד שלו הפורצים נכנסו מהדלת, פשוט נכנסו – לא שברו. זה בית קרקע נכנסו רעולי פנים עם מצ'טות, עם מבטא אנגלי כל אחד מהם התפזר למקום אחר בבית".

הם ידעו לאן הם מתפזרים?
"כן. כל אחד בקומה אחרת, כל אחד מהשודדים ניגש לאחד מבני הבית ודרש כסף, שעונים, תכשיטים. הם נהגו באלימות אבל לא יותר מדי. קצת האיצו ברוני נו נו. כל הסיפור קרה 5-6 דקות. לא יצאו עם יותר מדי שלל".


"עשה סידורי אבטחה יותר רציניים". רוני רוזנטל למד לקח (Clive Brunskill/ALLSPORT)

"היו לדעתי ארבעה שודדים. אבא שלנו היה תכשיטן, הייתה לו חנות תכשיטים בחיפה. הילדים של רוני אוהבים שעונים. זה נודע להורים שלנו רק אתמול בלילה, עד אתמול הסתרנו מהם את השוד. מישהו הדליף את המקרה. אבא ואמא שלנו מעל גיל 80, זה קשה ולא נעים. עכשיו רוני עשה סידורי אבטחה יותר רציניים – אזעקה, מצלמות הילדים בסדר, ברוך השם כולם בסדר. ראינו אותם מאז, הם התאוששו".

עוד באותו נושא: אנגליה, רוני רוזנטל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי