Sport1 Banner

הודלף סרטון של ניקולא פפה בארסנל. החתימה בקרוב

ניקולא פפה
ניקולא פפה | AFP

בשעת לילה מאוחרת פורסם ברשתות החברתיות קטע בו השחקן מנשק את סמל המועדון עם חולצה של התותחנים. נראה שהעברתו של השחקן היקר בהיסטוריה של האנגלים תהפוך לרשמית כבר היום

קבוצות: ארסנל ליל
(גודל טקסט)
אוהדי ארסנל כבר לא יכולים לחכות לרגע הזה בו ניקולא פפה, שחקן ההתקפה הנפלא של ליל, יצטרף רשמית ויהפוך לשחקן הרכש היקר בהיסטוריה של התותחנים כשיעבור בתמורה ל-72 מיליון ליש"ט ויחתום לחמש עונות. אם לפני שבוע היה נראה שנאפולי מובילה במירוץ להחתמתו, השחקן שינה את החלטתו משום שהעדיף לבחור בליגה האנגלית האטרקטיבית וכן יזכה לשכר גבוה יותר במדי ארסנל.


בכלי התקשורת בטוחים שהעסקה תהפוך לרשמית כבר היום (רביעי) והדיווחים על כך התחזקו לאחר שבשעות הלילה המאוחרות הודלף ברשתות החברתיות סרטון קצר בו נצפה השחקן בן ה-24 לבוש עם החולצה של ארסנל ומנשק את הסמל שלה. עד היום התותחנים, שלפי ההערכות המוקדמות תקציב הרכש שלהם היה צפוי להיות בגובה 40 מיליון ליש"ט בלבד, הוציאו כבר 27 מיליון ליש"ט כשצירפו את וויליאם סאליבה מסנט אטיין, הוציאו 6 מיליון ליש"ט על גבריאל מרטינלי מאיטואנו ו-15 מיליון יורו על דני סבאיוס שהגיע בהשאלה.


פפה (24), יליד חוף השנהב, החל את הקריירה בפואטייה הצרפתית ועבר ממנה לאנז'ר, שם שיחק עד 2017 ונמכר לליל תמורת 3 מיליון יורו בלבד. בעונה האחרונה עשה את הפריצה הגדולה שלו  כשרשם 38 הופעות ליגה במדי מועדון הצמרת, כבש 22 שערים ובישל עוד 11.







עוד באותו נושא: ליל, ניקולא פפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי