Sport1 Banner

דיווח ב"סאן": פ.ס.ז' תגיש ליונייטד הצעה על דויד דה חאה

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

אחרי שהודיעה לבופון על סיום דרכו, אלופת צרפת מחפשת מחליף ראוי. גארת' בייל, שיעזוב את הבלאנקוס, נמצא בתכניות של אינטר כמו גם נאצ'ו. פוגבה יישאר ביונייטד? סימונה אינזאגי האריך את חוזהו בלאציו

(גודל טקסט)
רשמי
*רובי, שאימן את אספניול בעונה החולפת, קיבל את הכסף שהמועדון הקטלוני היה חייב לו ונתן אור ירוק לבטיס כדי להחתימו לשלוש השנים הבאות. הבטיקוס הכריזו רשמית על מינויו, כאשר אספניול, מנגד, החתימה את דוד גאייגו בן ה-47. הספרדי כבר אימן בעבר את אספניול, אחרי שקודם לקבוצה הראשונה מקבוצת המילאים, אבל חזר מהר לקבוצה השנייה של המועדון. כעת, המועדון הקטאלני מדווח על מינויו למאמן ראשי, בחוזה עד 2021.

*סימונה אינזאגי, שהיה בין המועמדים המקושרים למשרת מאמן מילאן ויובנטוס, האריך היום את חוזהו בלאציו עד 2021. אינזאגי בן ה-43 החל את קריירת האימון שלו במועדון מבירת איטליה ועמד על הקווים כבר ארבע עונות.





שמועות

*אחד שעוזב את ריאל מדריד, גארת' בייל, נמצא בתכניות של אנטוניו קונטה שמונה לא מכבר למאמנה החדש של אינטר. המאמן האיטלקי הציב אותו ברשימת הקניות שלו במסגרת ההכנות של הנראזורי לעונה הבאה.


* עוד שחקן שמבוקש בשורות הנראזורי הוא נאצ'ו פרננדס, בלמה הספרדי של ריאל מדריד, כך לפי "מארקה". הבלם לא אמור לשחק יותר מדי בעונה הבאה לאור הצטרפותו של אדר מיליטאו מפורטו, וזו תהיה ההזדמנות האחרונה שלו להגיע לקבוצה גודלה אחרת. בשנה החולפת רשם 30 הופעות בכל המסגרות.


* המגן השמאלי של הבלאנקוס, סרחיו רגילון, נמצא בדרך החוצה. זינדין זידאן לא מחזיק ממנו. הספרדי בן ה-22 הסכים לעזוב את ריאל מדריד, כך לפי "אס", אך התנאי הוא מעבר לקבוצה גדולה שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. 


* אחרי המעבר של לוקה יוביץ' לריאל מדריד, איינטרכט פרנקפורט עלולה להיפרד מעוד שחקן חשוב בחלק ההתקפי. לפי רשת ESPN, סבסטיאן האלר הצרפתי נמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד. החלוץ בן ה-24 משך את העין של כמה קבוצות באירופה, אחרי שכבש העונה 15 פעמים בבונדסליגה מתוך 29 משחקים ששותף.




*לאחר שאתמול (רביעי) הודיעה לג'יאנלואיג'י בופון כי לא תחדש את חוזהו, פריז סן ז'רמן מחפש שוער אחר ברמה טופ-עולמית. ה"טיימס" מדווח שאלופת צרפת מתכננת להגיש למנצ'סטר יונייטד הצעה עבור דויד דה חאה.


*בנוסף, "הדיילי מייל" טוען כי הנהלת יונייטד מתכוונת לדחות את כל ההצעות על פול פוגבה בקיץ הקרוב. האם הקשר יישאר באולד טראפורד?



*מי שכן צפוי להישאר בשורות הבלוז הוא וויליאן הברזילאי, שעל פי ה"דיילי סטאר" יחתום על חוזה חדש בסטמפורד ברידג'.




* תומאס ורמאלן, שלאחרונה סיים חוזהו בברצלונה ועזב את המועדון, מתקרב לעבר מעבר מתפיע, היישר לסגנית האלופה בייון, אולימפיאקוס, כך פורסם היום בתקשורת הספרדית. הבלגי שסובל מםציעות רבות בקריירה רשם העונה 12 הופעות בלבד.


* ז'ואאו קאנסלו קרוב מאוד לחתימה במנצ'סטר סיטי, כך פורסם במערכת 'הסאן' הבריטי. סכום העסקה מוערך בכ-50 מיליון ליש"ט. התכולים מעוניינים במגן הפורטוגלי של יובנטוס על מנת ליצור מאבק על חולצת ההרכב עם קייל ווקר.


*ארסנל מעוניינת לחזק את חוליית ההגנה ועל פי "הדיילי סטאר", מי שעומד בראש רשימת המבוקשים של אונאי אמרי הוא סמואל אומטיטי. אחרי עונה שבה הצרפתי פספס לא מעט משחקים בעקבות פציעה ולאור ההגעה הצפויה של מתיאס דה ליכט, הבלם לא נחשב לבאנקר מבחינת ברצלונה, אך כמובן שהקטלונים ישחררו אותו רק בתמורה לסכום הולם.


*"התותחנים", שצריכים למצוא מימון על מנת להביא חיזוק בקיץ הנוכחי, צפיים למכור את דויד אוספינה באופן סופי לנאפולי תמורת 3 מיליון ליש"ט, לאחר שהשוער הקולומביאני הושאל מלונדון לקבוצה האיטלקית בעונה החולפת, כך על פי דיווח ב"איל מאטינו".


*אתר "פוטבול לונדון" טוען שברצלונה ואתלטיקו מדריד מעוניינות בחלוץ ארסנל, אלכסנדר לאקאזט. על רקע עזיבתו של אנטואן גריזמן את "הקולצ'ונרוס", לאקאזט נחשב למועמד פוטנציאלי להחליפו, בעוד הקטלונים שוקלים את מי שכבש 13 שערי פרמיירליג בעונה החולפת כאלטרנטיבה למקרה שלא יצליחו להנחית את גריזמן בקאמפ נואו.


*מי שעלול לעזוב את קבוצתו של דייגו סימאונה הוא תומאס פארטיי. אביו של הגנאי, אשר בחוזהו סעיף שחרור על סך 50 מיליון אירו, אמר כי הקשר "מעוניין לעבור לאנגליה" ובין המועמדות לקלוט אותו נמצאות ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, כך לפי "פוטבול לונדון".





*דניאל ג'יימס, הקיצוני בן ה-21 של סוונזי, צפוי לעבור היום (חמישי) בדיקות רפואיות במנצ'סטר יונייטד, שעל פי "הטלגרף" תשלם עליו כ-15 מיליון פאונד.


*אחרי שכריסטיאן אריקסן אמר שהוא מעוניין לפתוח פרק חדש בקריירה ועשוי לעזוב את טוטנהאם, "הטיימס" מדווח שהתרנגולים ידרשו יותר מ-100 מיליון ליש"ט עבור קשר נבחרת דנמרק.


*לאחר השמועות על מעבר אפשרי של מריו גצה לארסנל, בורוסיה דורטמונד הודיעה כי היא מצפה שהגרמני בן ה-27 יחתום על חוזה חדש בשורותיה.




*מי שמחפש בית קבוע הוא אנדרה גומש, שהושאל בעונה האחרונה מברצלונה לאברטון. הקטלונים מעוניינים למכור את הקשר הפורטוגלי ב-25 מיליון אירו לפחות. גומש מצדו, סלל את הדרך להישארות במועדון מליברפול לאחר שסירב להצעה מווסטהאם, כך לפי ה"דיילי מייל".


*בגזרת העוזבים של אברטון נמצא הבלם פיל ג'אגיילקה, ששוחרר משורות הטופיז. "הסאן" הסקוטי טוען להתעניינות של סלטיק בשחקן ההגנה האנגלי.
עוד באותו נושא: אדן הזאר, דויד דה חאה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי