Sport1 Banner

אחרי חצי שנה ללא קבוצה: יאיא טורה הודיע על פרישה

יאיא טורה
יאיא טורה | Gettyimages

הכוכב מחוף השנהב שיחגוג בעוד שלושה ימים 36, הודיע על סיום הקריירה לאחר שסגר מעגל באולימפיאקוס. "מספר המשחקים הדל שקיבל בסיטי תחת פפ, הייתה החותמת לסיום הקריירה", אמר סוכנו

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אחד הקשרים המעוטרים ביותר בכדורגל האפריקאי, יאיא טורה הודיע היום (שישי) על פרישה ממשחק פעיל שלושה ימים לפני יום הולדתו ה-36. שחקן נבחרת חוף השנהב לשעבר לא מצא קבוצה לאחר חצי עונה מאכזבת באולימפיאקוס ולאחר חצי שנה ללא כדורגל החליט הקשר לתלות את הנעליים באופן רשמי.

סוכנו של טורה דימיטרי סלוק הוא למעשה זה שבישר את ההודעה: "אני אגיד זאת בפעם הראשונה, יאיא החליט לסיים את הקריירה כאלוף. מספר המשחקים הדל שקיבל בסיטי תחת פפ גווארדיולה, הייתה החותמת האמיתית לסיום קריירת המשחק שלו".

עוד הוסיף סוכנו: "יאיא הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר באפריקה, יש לו את אחת הקריירות המפוארות ביותר בהיסטוריה לשחקן אפריקאי. הוא היה צריך לעזוב את עולם הכדורגל כשחקן בצורה יפה. דיברנו הרבה ובמשך זמן רב על הנושא הזה. כמובן שכל שחקן כדורגל רוצה לשחק כמה שיותר וכמה שאפשר. במצב הפיזי שלו, יאיא יכול היה לשחק ברמות הגבוהות עוד חמש שנים".


"התקופה תחת פפ גווארדיולה סיימה את הקריירה שלו" (Gettyimages)

יאיא טורה היה שותף לשנה ההיסטורית של ברצלונה בשנת 2009 כאשר זכתה בכל ששת התארים המקומיים והבין יבשתיים. עם מנצ'סטר סיטי זכה בשלוש אליפויות ופעמיים בנבחרת העונה בפרמיירליג. מבחינה אישית טורה הוא השחקן הרביעי עם הכי הרבה הופעות בנבחרת הפילים וזכה לא פחות מארבע פעמים בתואר שחקן השנה באפריקה.

עוד באותו נושא: יאיא טורה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי