Sport1 Banner

הדרך בארסנל הגיעה לסיומה: ראמזי לא ישוב לשחק העונה

ארון ראמזי
ארון ראמזי | Gettyimages

הקשר הוולשי שכבר הפך לאגדה במועדון, התבשר על ידי רופאיו כי לא יוכל לשוב למגרשים קרוב לחודשיים. המשמעות: בפעם הבאה שישחק הוא ילבש את מדיה של יובנטוס, כך שלא יוכל להיפרד מאוהדי התותחנים מהדשא

(גודל טקסט)

סוף עצוב במיוחד לקריירה של ארון ראמזי כתותחן. הקשר הוולשי שהגיע לארסנל מקרדיף ב-2008 בתור ילד בן 17 ובחלוף השנים הפך לאגדה של ממש במועדון, לא יזכה לערוך הופעת פרידה מרגשת במדים האדומים ובפעם הבאה שיעלה על כר הדשא הוא יעשה זאת במדים השחורים-לבנים של יובנטוס.

ראמזי, שחוזהו בארסנל מסתיים בחודש הבא וכידוע כבר חתם לארבע שנים ביובנטוס לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על הארכת התקשרות בשל פערי ענק במו"מ, עודכן על ידי רופאים מומחים כי הוא לא יצליח להתאושש מפציעתו עד סוף החודש, כך שבנוסף לשני מחזורי הסיום בפרמיירליג הוא גם לא יוכל לסייע למועדון בגמר הליגה האירופית, אם יעפילו אליו התותחנים, ב-29.5 בבאקו, אזרבייג'אן. המנג'ר אונאי אמרי אישר שלפני משחק הליגה הקרוב נגד ברייטון, האחרון העונה באמירויות, ייערך טקס לכבודו ולכבוד פטר צ'ך שפורש.

זוהי כמובן גם מכה מקצועית לאונאי אמרי, שבליגה מדורג חמישי – משמע מחוץ למקומות המובילים בעונה הבאה בליגת האלופות – וגם בליגה האירופית הוא בוודאי היה שמח לשירותיו של ראמזי בן ה-28, בניסיון לעבור את ולנסיה הספרדית בדרך לגמר שם יהיו אחת מבין צ'לסי ואיינטרכט פרנקפורט.


ראמזי. לא יזכה להיפרד מהאוהדים על כר הדשא (AFP)

בארסנל ציפו שראמזי יהיה כשיר לפחות כדי לזכות לדקות מועטות בגומלין נגד ולנסיה ב-9.5 או שלושה ימים לאחר מכן במחזור סיום העונה של הפרמיירליג נגד ברנלי (יש לציין שאלו שני משחקי חוץ), אבל בדיקות שערך השבוע אצל רופאים מומחים הובילו לתשובה הכואבת מצדו, כך שלמעשה הוא שיחק בפעם האחרונה במדי ארסנל ב-18.4, בניצחון החוץ על נאפולי, אז נפצע והוחלף כבר בדקה ה-34. הוא יעבור את תהליך ההתאוששות ללא ניתוח, אולם מדובר בכחודשיים ימים – ישר לפתיחת האימונים של יובנטוס.

לפי הדיווחים, ראמזי דרש 250 אלף פאונד לשבוע עבור הארכת החוזה, אולם ראשי ארסנל סירבו ואפשרו לשחקן הוותיק ביותר שלהם לעזוב ללא תמורה. ראמזי לא בכדי הפך לאגדה עבור אוהדי ארסנל, אחרי שכבש בוומבלי בשני גמרים מתוך שלושת האחרונים בהם זכתה הקבוצה, נגד האל ב-2014 וצ'לסי ב-2017.


ראמזי נגד נאפולי. למעשה זהו הרגע האחרון שלו במדי התותחנים (Gettyimages)

עוד באותו נושא: ארון ראמזי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי