Sport1 Banner

אוהדי ק.פ.ר יצאו מהכלים בעקבות חשיפת השכר של חמד

תומר חמד
תומר חמד | דני מרון

עיתון ה'טיימס' האנגלי חשף את השכר החודשי של חלוץ נבחרת ישראל, אוהדי הקבוצה מהצ'מפיונשיפ התפוצצו מזעם. התגובות מהרשת

(גודל טקסט)
אמש (ראשון) עיתון ה'טיימס' האנגלי חשף את השכר החודשי של חלוץ נבחרת ישראל, תומר חמד, המושאל מברייטון לקווינס פארק ריינג'רס. כזכור קבוצת האם של חמד, ברייטון החתימה את החלוץ בעונת 2015/16 מאלמריה עבור 1.4 מיליון יורו. חמד זכה בחוזה מפנק ומשתכר לא פחות מ-7,083,200 ש"ח לעונה. 


חמד בוודאי קיווה לקדנציה טובה יותר בליגת המשנה, וב-25 הופעות העונה בכל המסגרות כבש רק חמישה שערים ,בזמן שקבוצתו הנוכחית הסתבכה במאבקי התחתית והובסה 4:0 ע"י נוריץ'. אוהדי ק.פ.ר חיפשו את השעיר לעזאזל, ולאחר החשיפה של אחד מכלי התקשורת הגדולים בממלכה, התגובות הזועמות לא איחרו לבוא.


"משוגעים מנהלים את המועדון" כתב אחד האוהדים, בזמן שאוהד אחר התבדח: "הקבוצה שלנו היא כמו ילד שמן שאוכל הרבה שוקולדים, עושה דיאטה, מרזה כמה קילואים ואז אוכל שוקולדים ושוב משמין".


אחד האוהדים ניסה להסביר כיצד זה קרה: "ניצלו אותנו לקראת סוף חלון ההעברות, לבעלים אין מושג מה הם עושים". גם הקשר הישראלי עלה: "חמד מרוויח כל כך הרבה כסף בגלל שסטיב מקלארן (הג'נרל מנג'ר) עבד במכבי תל אביב"


"אני באמת חסר מילים. אני מסרב להאמין שמישהו עשה את זה למועדון שלנו. אם הייתי מרוויח דולר לשבוע, הייתי מתאמץ לא יותר מתומר חמד"


 

I refuse to believe that anyone – even our lot – can be this incompetent. Truly out of words if they've done this to our football club. #qpr

— Adam Boxer (@aboxer11) April 6, 2019

…tho I do remember the days when Bosingwa was on £65k a week. *sigh*

— Heshan Weeramuni (@wheresmeporsche) April 6, 2019

I wouldn't be so sure. We'd lost 4 games. We were desperate. The transfer window was closing. Other clubs would take advantage of the situation. But what do I know?

— simon cashman (@superhoop007) April 7, 2019

Hemed on £38k because McClaren worked in Tel Aviv @Amit_Bhatia99@LesFerdinandJK@tonyfernandes@QPR

— Gareth Evans (@deepseahoop) April 6, 2019

Lunatics running the asylum

— silvercue (@silvercue) April 7, 2019

Our club is like a fat child eating loads of chocolate. Then losing some weight. Then eating two massive chocolate bars and becoming fat again.

— clivewilliams (@clivewi90325756) April 6, 2019
עוד באותו נושא: ק.פ.ר, תומר חמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי