Sport1 Banner

חודשו החיפושים אחרי סאלה, קרדיף הקפיאה את התשלום

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

משפחתו של החלוץ הארגנטינאי משלמת למחפשים ששכרה באופן פרטי מכספי תרומות. הקבוצה הוולשית טוענת שהיא אינה אשמה בהיעלמות השחקן וכרגע לא מעבירה את הכסף לנאנט. הנשיא קיטה: "לא רוצים להיראות לא אנושיים"

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)

קרדיף החליטה להקפיא את התשלום הראשון שהייתה אמורה להעביר לנאנט בעבור רכישת אמיליאנו סאלה, שעלה לקבוצה מהפרמיירליג 17 מיליון יורו. המועדון הוולשי הקפיא את התשלום אחרי שהשחקן שנעלם עם המטוס לאחר שהמריא מנאנט בתעלה הבריטית לא נמצא עדיין. חיפושים רשמיים אחריו הופסקו למרות בקשות רבות של כדורגלנים ביניהם ליאו מסי ודייגו מראדונה וגם נשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי.

משפחת סאלה גייסה שתי חברות דייג, כדי שינסו למצוא את המטוס במים של תעלת למאנש. "אנחנו משלמים להם באמצעות החשבון שפתחנו באירופה והגיעו אליו תרומות", אמר אחד מבני המשפחה. קרוביו של סאלה אספו 300 אלף יורו כדי לשלם למחפשים שהם שכרו באזור בו המטוס נעלם.

נשיא נאנט תרם מכיסו 6000 יורו ושחקנים רבים בעולם תרמו כספים. בין התורמים נמצאים גם אילקאי גונדואן ממנצ'סטר סיטי, אדריאן ראביו מפ.ס.ז'. תרם 50 אלף יורו, קיליאן אמבפה 30 אלף, דימיטרי פאייה 10 אלף, וקורנטין טוליסו מבאיירן מינכן. בסך הכל עד כה תרמו 2,448 אנשים לחשבון שנפתח.


אוהדי נאנט. מתפללים לשלומו של אמיליאנו סאלה. (AFP)

לפי "טלגרף", קרדיף הייתה אמורה לשלם 6 מיליון יורו לנאנט, אבל לאחר שבדקה את המצב המשפטי היא תטען שאינה אשמה בהיעלמותו של סאלה ותוסיף כי הייתה הזנחה נוראית שגרמה לשכירת מטוס לא טוב וטייס שלא כשיר להטיס.

נשיא נאנט ואלדמר קיטה, שהיה אמור לקבל את הכסף, אמר שבינתיים הקבוצה לא תערער לפיפ"א: "כל עוד הכאוס נמשך ולא ברור סופית מה קרה לא נדבר על כסף. המצב הדרמטי נמשך ואנחנו לא רוצים להיראות לא אנושיים".

בורדו, שהחזיקה חצי מכרטיס השחקן של אמיליאנו סאלה (8.5 מיליון יורו), דורשת לקבל את החלק שלה אך אמרה אף היא שלא תפנה לפיפ"א בשלב זה. 


אמיליאנו סאלה מוצג בקרדיף. המועדון הוולשי הקפיא את התשלום (AFP)




עוד באותו נושא: אמיליאנו סאלה, נאנט, קרדיף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי