Sport1 Banner

מרקו רוזה מועמד לאמן את מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה

מרקו רוזה
מרקו רוזה | AFP

מנג'ר זלצבורג שזכה בליגת האלופות לנוער והעפיל לחצי גמר הליגה האירופית, הצטרף לרשימת המועמדים של השדים האדומים. סולשיאר טען: "פרגוסון אחראי להצלחה שלי עד כה". סאנצ'ס יחזור לסגל נגד ניוקאסל‎

(גודל טקסט)

ראשי מנצ'סטר יונייטד רוצים לסגור כמה שיותר מהר את מינוי המאמן לקראת העונה הבאה הקבוצה. הנורבגי אולה גונאר סולשיאר, שהגיע כמחליף עד סוף העונה רשם שלושה ניצחונות בשלושת משחקיו ראשונים, נכלל גם הוא ברשימה מצומצמת של מועמדים בהם אלה שכבר פורסמו מאוריסיו פוצ'טינו, זינדין זידאן, ולורן בלאן. הנורבגי יישאר רק אם יצליח בצורה יוצאת מהכלל העונה.

לפי פרסום באוסטריה לרשימה צורף בצורה די מפתיעה גם מאמן זלצבורג מרקו רוזה שזכה בשנת 2017 בליגת האלופות עד גיל 19 עם קבוצת הנוער של המועדון ובעונה שבעברה הוביל את הקבוצה הבוגרת לחצי גמר הליגה אירופית אחרי שהדיחה את דורטמונד ולאציו.

פוצ'טינו נותר המועמד המוביל, אבל ביונייטד לא בטוחים שהוא יגיע בכלל. המנכ"ל אד וודוורד הכין רשימה נוספת אם מנג'ר טוטנהאם לא יגיע. רוזה הגרמני בן ה-42 מוערך מאוד בקרב הנהלת היונייטד שעוקבת אחריו. רוזה בילה את רוב שנותיו כמאמן במיינץ. יחד עם זאת ה"בילד" פרסם לפני כמה ימים שרוזה מועמד שנה הבאה להופנהיים על מנת להחליף יוליאן נגלסמן שיעזוב סיום העונה לר.ב. לייפציג.


מהליגה האוסטרית אל הפרמיירליג. האם מרקו רוזה יאמן את מנצ'סטר יונייטד (Gettyimages)

בתוך כך פורסם ב"מירור" כי סולשיאר אמר שההצלחה שלו היא בעצם ההצלחה של אלכס פרגוסון מנג'ר יונייטד לשעבר. "הוא אימן אותי 15 שנה וכל מה שעשיתי בשלושת המשחקים היה בהשפעה שלו. אני בקשר מתמיד איתו ומקפיד לדווח לו. הוא ביקר את הקבוצה בשבת באימון בקרינגטון ושוחח עם כמה שחקנים בצורה מאוד יפה ועודד אותנו להמשיך לשחק באותה צורה. הוא יודע שהצוות ואני נעשה הכל עד לשנייה האחרונה כדי שיונייטד תצליח העונה". המנג'רים הקודמים לואיס ואן חאל וז'וזה מוריניו לא התייעצו עם פרגי.

מי שיחזור לסגל למשחק מחר מול ניוקאסל בסיינט ג'יימס פארק הוא הצ'יליאני אלכסיס סאנצ'ס שהייתה לו תקופה רעה מאוד בעידן מוריניו וכעת הוא התאושש מפציעה. הוא כבש רק ארבעה שערים עבור הקבוצה מאז הצטרף אליה בינואר שעבר. "לדעתי הוא אחד השחקנים שיהנה משינוי שיטת המשחק שלנו", אמר עליו סולשיאר. לדבריו באימון שהיה בשבת סאנצ'ס הראה שהוא ביכולת מצוינת וכבש כמה שערים יפים וזה מעודד מאוד".


ינסה לפרוח מחדש תחת סולשיאר. אלכסיס סאנצ'ס (AFP)

עוד באותו נושא: מרקו רוזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי