Sport1 Banner

סוכנו של ראשפורד מאיים: או שישחק יותר או שיעבור לריאל מדריד

ראשפורד
ראשפורד | Gettyimages

החלוץ אוהד יונייטד מילדות, אבל חושש שתחת מוריניו לא יקבל מספיק דקות משחק ויאבד את מקומו בנבחרת, כשלפי הדיווחים אלופת אירופה עוקבת. מניית יונייטד צנחה 8% ביום ושווי המועדון התכווץ בכ-350 מיליון יורו

(גודל טקסט)

לפני יומיים דיווחה התקשורת הבריטית שריאל מדריד מוכנה לשלם 50 מיליון ליש"ט על מרקוס ראשפורד ו-40 מיליון ליש"ט על כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם. הבוקר (חמישי) נמשכות הידיעות על ראשפורד.

בעיתון "סאן" פרסמו היום שראשי הבלאנקוס יצרו קשר עם יונייטד והסבירו להם שכוונותיהם לגבי ראשפורד רציניות. לפי הדיווח, ראשפורד לא רוצה לעזוב את יונייטד אותה הוא אוהד מאז היה ילד, אבל חושש שתחת ז'וזה מוריניו לא יקבל מספיק דקות משחק. העונה פתח רק בחמישה מתוך 12 משחקי הקבוצה בליגה. גם גארת' סאות'גייט אמר לראשפורד שהוא זקוק ליותר דקות משחק, כדי להתקדם בנבחרת. מקור ביונייטד אמר: "ראשפורד הוא שחקן של יונייטד בכל נימי נשמתו, אבל הוא קצת מתוסכל בקבוצה". החוזה של החלוץ בן ה-21 מסתיים בקיץ 2020.

ב"דיילי מירור" נכתב שסוכנו של השחקן מאיים שאם השחקן לא יקבל מספיק דקות משחק, דבר שעלול לגרום לו לאבד את מקומו בנבחרת אנגליה, החלוץ הצעיר עלול לבחור בריאל מדריד שכאמור הביעה בו עניין.

בתוך כך פורסם היום כי צ'לסי ויונייטד ינסו לרכוש את המגן הסלובקי של אינטר מילאן שקריניאר, המכונה "המנעול", ששוויו מוערך ב-70 מיליון ליש"ט. יונייטד כבר רוצה זמן רב לשים יד על השחקן, אבל מאוריציו סארי מצ'לסי נכנס לתמונה. יש לו בעיות בצ'לסי עם הגנה מזדקנת (גארי קייהיל ודויד לואיז) וצעירים מתוסכלים כמו הדני אנדראס כריסטיאנסן שהתלונן כי אינו מקבל צ'אנס מספיק בקבוצה. אינטר רוצה על שקריניאר סכום שהוא שיא עולמי, אבל צלסי הוכיחה בעבר שהיא לא נרתעת ממחירי שיא אחרי שרכשה את השוער קפה ב-71 מיליון ליש"ט.


רוצה עוד דקות בקבוצה, כדי לקבל גם עוד דקות הנבחרת. ראשפורד (Gettyimages)

בחזרה ליונייטד: הפרשן פול אינס חזר לעסוק בענייני פול פוגבה וטען כי "מוריניו חונק אותו ולא נותן לו חופש לשחק. אנחנו יודעים שהוא שחקן מעולה. ראינו אותו משחק ביובנטוס ובנבחרת צרפת ואנחנו לא יכולים להאשים אותו ביכולת שלו. כשהוא מקבל את החופש שלו לשחק, הוא משחק ברמה עולמית".

עוד ביונייטד. היא עדיין נחשבת לקבוצה הכי עשירה בעולם, אבל המניות שלה הנסחרות בבורסה של וול סטריט בשפל שיא של 52 השבועות האחרונים. אתמול המניות ירדו בערכן ביום אחד ב-8%. בקיץ המניות של יונייטד היו בשיא של 26.2 דולר למנייה וכעת ירדו ל-18.19 למנייה, כך שהערכה של "פורבס" כי השווי של יונייטד כמותג הוא 4.8 מיליארד דולר היה נכון לקיץ האחרון וכעת הקבוצה שווה כ-350 מיליון יורו פחות. זה השפל הכי גדול מ אוקטובר 2017, אבל בקבוצה טוענים כמובן שאין קשר בין זה לבין היכולת שמציגה הקבוצה תחת מוריניו.


לא קשור לערך המניה? מוריניו (AFP)

עוד באותו נושא: מרקוס ראשפורד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי