Sport1 Banner

קאריק: "סבלתי מדיכאונות אחרי ההפסד לבארסה ב-2009"

קאריק
קאריק | Gettyimages

קפטן מנצ'סטר יונייטד לשעבר סיפר בראיון חושפני על מצבו הנפשי הרעוע אחרי הזכייה של הקטאלונים בגמר ליגת האלופות ברומא: "לא התאוששתי מזה שנתיים, בזמן המונדיאל רציתי להיות בבית, אף אחד אחר לא ידע על מצבי"

(גודל טקסט)

בשנים האחרונות אנו עדים יותר ויותר לתופעת הדיכאונות והקשיים שמלווים את כדורגלני הצמרת. בעוד שעד לפני מספר שנים כוכבי העל נתפסו על ידי קהל האוהדים כמליונרים ללא יותר מדי צרות, בתקופה האחרונה אנו עדים לעוד ועוד חשיפה של עולמם הפנימי והאפל לפעמים של הכדורגלנים.

אחד מהם הוא מייקל קאריק האנגלי, קפטן מנצ'סטר יונייטד לשעבר שפרש בעונה שעברה והיום עובד בצוות המקצועי של ז'וזה מוריניו, שמספר בראיון גלוי לב וחושפני על תקופת הדיכאון שליוותה אותו במהלך הקריירה, שנבעה בין היתר מההפסד בגמר ליגת האלופות לברצלונה ב-2009. על אף שרק שנה לפני כן היה אלוף אירופה בעצמו עם השדים האדומים, קאריק מספר שזה היה הערב הקשה בחייו אחרי שעשה טעות שהובילה לשער היתרון של ברצלונה.

אותו הפסד, כך טוען קאריק, הכניס אותו לשנתיים קשות מאוד בהם סבל מדיכאון והיה מדוכדך: "לא הפסקתי לשאול את עצמי למה עשיתי את זה כך. זכיתי בליגת האלופות שנה לפני כן אבל זה לא היה רלוונטי, הרגשתי מדוכדך כל הזמן. אני קורא לזה דיכאון כי היו משחקים מסויימים שהתאכזבתי ואז הייתי מתאושש, אבל ממה שקרה בגמר פשוט לא הצלחתי לקום".


קאריק ושחקני יונייטד מאוכזבים אחרי ההפסד בגמר ב-2009 (gettyimages)

אותו דיכאון מספר קאריק, הגיע לשיאו במהלך משחקי המונדיאל בדרום אפריקה ב-2010: "החלום שלי מאז ומעולם היה לשחק במונדיאל אבל האמת היא שלא רציתי להיות שם, רציתי להיות בבית"

קאריק ממשיך את סיפורו וטוען שכמעט לא שיתף אף אחד במה שעבר עליו: "הסתרתי את זה מהמשפחה שלי ומחברי לקבוצה. זה לא משהו שמדובר כלכך בקרב כדורגלנים".

עוד באותו נושא: מייקל קאריק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי