Sport1 Banner

קלופ: אני לא ליצן, יהיה רכש איכותי לליברפול

קלופ
קלופ | צילום: Gettyimages

המאמן זעם על הטענות להתעלמות מהבעיות באנפילד והבטיח פתרונות

(גודל טקסט)

ליברפול וארסנל ייפגשו ב-19:30 (ספורט2) לקרב המאכזבות של הטופ 4 בפרמייר-ליג, אך בינתיים יורגן קלופ לא מוכן להרים ידיים בקשר לעתיד של המייטירדס

 

הגרמני זעם על האשמות נגדו כאילו הוא מתנהג כמו ליצן על הקווים ולא ממש לוקח ללב את מצב הקבוצה: "אני לא ליצן למרות שיש כאלה שחושבים כך ואני לא מתעלם מהבעיות. אני לא תמיד צוחק כמו שכולם חושבים ואני לא משוגע. אני בן אדם רגיל לגמרי".

 

 

המטרות הקרובות: "התפקיד שלי הוא לגרום לשחקנים להאמין שיש להם סיכוי להצליח במשחק הקרוב ואני לא עושה זאת על ידי צחוקים כל השבוע ולהתעלם מהבעיות. יש לנו בעיה של חוסר עקביות, אבל אופטימי ב-100 אחוז לגבי ההצלחה שלנו מול ארסנל".

 

רכש: "לליברפול תהיה עוצמה כלכלית מספיקה לעשות רכש טוב בקיץ. נוציא כסף בקיץ ויהיו כמה פנים חדשות. ככה זה תמיד בכדורגל. כשאמרתי שאנחנו משחקים על הקריירה שלנו אחרי לסטר התכוונתי בדיוק לזה. כמה שהשחקנים יהיו טובים יותר ככה לא יצטרכו להביא שחקנים חדשים בקיץ. המטרה שלי, של ההנהלה, של המנהל הספורטיבי ושל כולם במועדון היא להתחזק ולהביא להצלחה בקבוצה".

 


ממש לא ליצן, קלופ (AFP)

 

ליברפול תקבל במקביל עזרה מקבוצת משקיעים סעודית שביקרה לאחרונה באנפילד אך זו הבהירה שלא תיכנס כבעלים בקבוצה אלא רק כתומכת מסחרית.

עוד באותו נושא: יורןג קלופ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי