Sport1 Banner

בעקבות ג'רארד ולמפארד: קלטנברג יעזוב ל-MLS?

| צילום: Gettyimages

השופט מאס בביקורות ושוקל את דרכו. מבוקש גם בסין ובמזרח התיכון

(גודל טקסט)

איגוד שופטי הכדורגל באנגליה חושש שאחד שמארק קלטנברג, אחד השופטים הבכירים בארגון, עשוי לעזוב את הפרמיירליג בצעד חסר תקדים בכדורגל העולמי. 

"דיילי מייל" מדווח שקלטנברג כנראה יעזוב ל-MLS, שם קיבל הצעה מעניינת מבחינתו לאחר שבמאס בביקורת נגדו, כשהאחרונה היתה כשאישר שער של אלכסיס סאנצ'ס ביד עבור ארסנל השבוע בניצחון התותחנים 0:2 על האל סיטי.  בנוסף, מחזיק השופט האנגלי גם בהצעות לשפוט בסין ובמזרח התיכון. 

כתוצאה מהביקורת, קלטנברג המתוסכל לא הגיע לטקס של איגוד הכותבים בצפון-מזרח אנגליה ביום ראשון שם היה אמור לקבל פרס. הוא הודה במחצית המשחק של ארסנל, כי טעה ונכנס לחדר ההלבשה של האל לבקש סליחה. 



ממאס בביקורות. קלטנברג והטעות האחרונה (AFP)
 

קלטנברג נחשב גם לשופט בכיר באופ"א הוא ושפט את גמר ליגת האלופות במילאנו ואת גמר יורו 2016, והשופט האנגלי היחיד ברשימת השופטים למונדיאל 2018. בדצמבר הוא גילה שסין היא אופציה עבורו. 

"יש לי חוזה בפרמיירליג, אבל אני צריך לדאוג גם לעצמי ולקריירה שלי לאורך זמן", אמר השופט האנגלי. "אין לי הצעה רשמית כרגע, אבל אם אקבל כזאת אשקול אותה ברצינות, אני חושב שכנראה ל-MLS". 

שופט העבר הווארד ווב עובד על הכנסת שופט נוסף שייפקח על הוידאו במשחק ה-MLS ומעורבותו בפרויקט עשויה לפתוח פתח לשופטים אנגלים אחרים.

עוד באותו נושא: הווארד ווב, מארק קלטנברג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי