Sport1 Banner

"72 שעות דיברו על השוער, בסוף ההתקפה עבדה"

אוריגי ולאלאנה
אוריגי ולאלאנה | צילום: Gettyimages

אחרי ה-0:3 של ליברפול, קלופ מפרגן לקריוס ומיניולה ומתמוגג מלאלאנה

(גודל טקסט)

נדיר שמנג'רים נכנעים לביקורת נגדם. עושה רושם שיורגן קלופ הגן על השוער שלו לוריס קאיוס בכל הכח, אבל אמש (רביעי) הוא החזיר את סימון מיניולה לררוטציה והעניק לבלגי את הקרדיט לראשונה מאז המחזור החמישי. צחוק הגורל? ליברפול יצאה עם 0:3 ורשת נקיה מהריברסייד סטדיום של מידלסבורו ועלתה למקום השני על חשבון ארסנל.

 

ה"דיילי מייל" כתב שדווקא במשחק הזה לא היה קורה כלום אם קריוס היה משחק, כי מידלסבורו לא איימה על השער. "אחרי 72 שעות של דיבורים על שוער ליברפול הסתבר שההתקפה של ליברפול היא שדיברה", נכתב. אדם לאלנה עם ציון 9, סדיו מאנה ודיבוק אוריגי עם ציון 8 חתכו את ההגנה של מידלסברו ו-ויקטור ואלדס לא הצליח להושיע.

 

*

 

"אני מאושר מתוצאה. ההופעה שלנו היתה ממש טובה", סיכם קלופ. "לא מעניין אותי מה אומרים הפרשנים. הילד מעניין אותי ואני יודע עד כמה הוא חזק. בטוח שהוא לא אהב את הספסול שלו. לא היה טעם לדבר עליו כל כך הרבה ולדחוק אותו למצב הזה, כי אני יודע שהוא שוער טוב בהרבה ממה שחושבים עליו, אבל כשיש לך עוד שוער טוב כמו מיניולה ההחלטה לתת לו לשחק היתה קלה. בליברפול זה עניין של פרויקט ארוך ומיניולה התאמן גם הוא ברמה הכי גבוהה אצלנו", ניסה להסביר את המהלך. מיניולה עצמו רשם משחק 50 עם רשת נקיה בליברפול, בהחלט מועד מושלם לציין זאת.

 

למרות דבריו בדקות הראשונות למשחק נתפס קאריוס מביט בזעם על קלופ אחרי שישב אחריו על הספסל. היו אף שגרסו כי הוא נראה דומע.

 

 

Loris Karius gives Jurgen Klopp a dirty look after being benched v Boro https://t.co/lqyY2tff8M

— Jacob Z (@zelazo11) December 15, 2016

 

ליברפול צלחה משימה באצטדיון שלא ממש האיר לה פנים והיא מעדה בו בעבר ב-2009 בעת מירוץ האליפות נגד מנצ'סטר יונייטד.

 

אדם לאלאנה כיכב עם צמד וזכה למחמאות כמו גם דיבוק אוריגי שלא מפסיק לכבוש. "הוא משתפר כל משחק גם אם הוא לא כובש. זה נחמד שהוא גם מוסיף לזה כיבוש שערים". שחקן נבחרת אנגליה שכבש כבר שישה שערים קרוב רק בשלושה לשיא השנתי שלו שהושג בסאות'המפטון בעונת 2013/14.

 


גם הוא לא מפסיק לכבוש, אוריגי (AFP)

עוד באותו נושא: אדם לאלאנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי