Sport1 Banner

שוב שוקלים, דיווח: בלאן מועמד ליונייטד

בלאן
בלאן |

מוריניו עשוי לחתום, אך באנגליה דווח כי בלם העבר ומאמן פ.ס.ז' הוא אופציה

(גודל טקסט)

סאגת מאמנה הבא של מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להעסיק את העיתונות האנגלית. לצד דיווחים על הודעה צפויה לגבי מינויו של ז'וזה מוריניו לתפקיד, ."הסאן" פרסם שמאמן פאריס סן ז'רמן, לורן בלאן, הפך למועמד. בלאן שיחק בעבר כבלם מנצ'סטר יונייטד ומכיר היטב את הכדורגל האנגלי.

 

בהנהלת יונייטד ממשיכים להתלבט בקשר להחתמת מוריניו. כך לפחות מפרסם ה"סאן". לטענת העיתון בהנהלה חוששים שבואו של מוריניו יביא לעזיבת ריאן גיגס בגלל שהמיוחד יביא צוות משלו. בצ'לסי היו למוריניו גם עוזרים אנגלים ביניהם ברנדן רוג'רס, אבל במקרה של גיגס מעמדו ביונייטד חזק וייתכן שמוריניו לא ירצה אותו לידו מכיוון שביונייטד רואים בו מועמד לאמן את הקבוצה בעתיד.

 

 

יחד עם זאת, ההנחה הרווחת היא שמוריניו סגר בעל פה באמצעות סוכנו ז'ורז' מנדש ביונייטד לשלוש שנים ועבור שכר של 60 מיליון ליש"ט.

 

 

The Sun show they don't follow the news linking PSG's Laurent Blanc with Man United https://t.co/j2zXi9gDjspic.twitter.com/VfluILvO7u

— 101 Great Goals (@101greatgoals) April 26, 2016

 

בלאן בן ה-50 אימן את פ.ס.ז' מ-2013 אבל בצד הצלחות גדולות בליגה המקומית נכשל לקחת את הקבוצה ליותר מאשר רבע הגמר באלופות. הוא האריך את חוזהו בפ.ס.ז' ונשיא המועדון אמר שימשיך גם בעונה הבאה. בעבר אימן את בורדו ואת נבחרת צרפת.  

עוד באותו נושא: לורן בלאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי