Sport1 Banner

קייהיל תקף את השופט: היתה עבירה ברורה

קוסטה בעוד עימות
קוסטה בעוד עימות | צילום: AFP

זעם בצ'לסי אחרי ה-2:2 אצל סוואנזי. קונטה: "סימנו את דייגו קוסטה"

(גודל טקסט)

צ'לסי השאירה אמש (ראשון) שתי נקודות חשובות ב"ליברטי סטדיום" אחרי 2:2 אצל סוואנזי. בדיוק אותה תוצאה שהיתה במחזור הראשון בשנה שעברה שבסופה השתלח ז'וזה מוריניו ברופאה אווה קרניירו.

 

המרוויח הגדול היה פפ גוארדיולה ומנצ'סטר סיטי שלו שנותרו כמושלמים היחידים בפרמייר-ליג. בלם צ'לסי, גארי קייהיל, השתלח בטוויטר בשופט אנדרה מארינר לאחר שפרסם קטע מהמשחק בווידאו בו נראה לירוי פר מסוואנזי מבצע עליו עבירה בדרך ל-1:2 של הברבורים. יחד עם זאת, הבלם לא צפוי לעונש מההתאחדות האנגלית. בתוך כך שופט העבר גרהאם פול ציין שהשער של פר לא היה צריך להיות מאושר. קייהיל הסיר לאחר מכן את הציוץ בו כתב "זה לא יאמן".

 

 

בהתאחדות הבהירו שאין מניעה משחקנים מלבקר מקצועית את השופט ברשתות החברתיות אלא אם מדובר בביקורת על היושר המקצועי של השופט ולכן לא יענישו את השחקן. ל-BBC אמר קייהיל: "אני מאוד מאוכזב. זו היתה עבירה ברורה. אני מתוסכל ואמרתי את זה לשופט. יש לי ביקורת עצמית, אבל זו היתה עבירה שקדמה לחטיפת הכדור והשער. אפשר היה לראות מהירח שזו עבירה או בכל מקום ביציע במגרש. לראות את זה אחרי המשחק גרם לי תסכול גדול יותר". גם המגן ססאר אספיליקווטה אמר: "זו עבירה ברורה על קייהיל".

 

בנוסף,  ג'ון טרי נראה צולע בסיום המשחק ועזב את המגרש כשהוא חשוב בקרסולו ונעזר בקביים ועכשיו הוא בספק למשחק נגד ליברפול ביום שישי בסטמפורד ברידג' (21:25, ישיר בספורט1). למרות רכישת דויד לואיז לקונטה חסרים בלמים לאחר שקורט זומה פצוע לתקופה ארוכה. באשר לטרי אמר המנג'ר אנטוניו קונטה: "לא יודע מה חומרת הפציעה, אבל הוא לוחם".

 

 

Monday's Daily Mirror back page:
Calamity refs are killing us#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/PtLGM3SpgQ

— Nick Sutton (@suttonnick) September 11, 2016

 

קונטה יצא בהתקפה על השופטים אחרי המשחק בעקבות דייגו קוסטה ואמר: "כולם בליגה סימנו את דייגו קוסטה. כולם נכנסים בו ומהרגע הראשון לא הפסיקו לבעוט בו והשופטים צריכים להגן עליו. ג'ורדי אמאט לא הפסיק להיכנס בו בפראות והגיע לו צהוב שני והרחקה. אני מופתע שאף שחקן לא הורחק בסוואנזי". מנג'ר סוונזי, האיטלקי פראנצ'סקו גווידולין היה כמובן מרוצה מהתוצאה ואמר: "אין לנו בעיה עם קוסטה. הוא אלוף".

 


קוסטה, שוב במוקד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי