Sport1 Banner

קונטה יאמן את צ'לסי בשלוש השנים הבאות

קונטה
קונטה |

יעזוב אחרי היורו את איטליה: "רק הצעה ממועדון ענק כזה שכנעה אותי"

(גודל טקסט)

זה היה באוויר תקופה ארוכה וכעת זה רשמי: אנטוניו קונטה חתם כמאמנה הבא של צ'לסי וידריך את הבלוז מלונדון בשלוש השנים הבאות. קונטה, מאמן נבחרת איטליה, יסיים את דרכו בנבחרת לאחר יורו 2016 וינסה להחזיר את המועדון של רומן אברמוביץ' לקדמת הבמה.

קונטה, מאמן יובנטוס לשעבר, אותה הוליך לזכיה בשלוש אליפויות ברציפות, יהיה המאמן האיטלקי החמישי בהיסטוריה של צ'לסי. קדמו לו: ג'יאנלוקה ויאלי, קלאודיו ראניירי, קרלו אנצ'לוטי ורוברטו די מתיאו. אנצ'לוטי הוביל את הקבוצה לדאבל בעונת 2009/10 ואילו די מתיאו היה המאמן שזכה עם המועדון בגביע האלופות הראשון בתולדות צ'לסי (2011/12).

"אני מתרגש מאוד מההזדמנות לעבוד בצ'לסי. אני גאה להיות מאמן נבחרת איטליה ורק הצעה לאמן מועדון ענק כמו צ'לסי שיכנעה אותי לעזוב. אני מצפה בכיליון עיניים לפגוש את כולם במועדון ולעמוד באתגר היומיומי של עבודה בצ'לסי", אמר קונטה לאתר הרשמי לאחר החתימה.

קונטה הוסיף: "בכדורגל אנגלי חוזים בכל מקום, האוהדים שם מלאי תשוקה. אני מקווה שתהיה לי הצלחה נוספת עם צ'לסי כמו שהצלחתי באיטליה. אני שמח שהכרזנו עכשיו על המינוי כך שהכל יהיה ברור ואפשר לסיים עם הספקולציות. אמשיך להתמקד בג'וב שלי באיטליה ואדבר על צ'לסי רק אחרי היורו". 


יחגוג תארים גם באנגליה? קונטה (gettyimages)

מנהלת צ'לסי מטעם רומן אברמוביץ', מארינה גרנקובסקיה, סיפרה: "אנחנו שמחים שהצלחנו להחתים את אחד המנג'רים הנחשבים בכדורגל העולמי. אנחנו גם שמחים שהחתמנו אותו עוד לפני סיום העונה כדי שנוכל להתכונן כראוי. אני מנצלת את ההזדמנות להודות לחוס הידינק שעשה עבודה מצוינת מאז הגיע בדצמבר". 

יושב ראש המועדון, ברוס באק, סיכם: "לקונטה יש רקורד של הצלחה כמנג'ר וכשחקן. אנחנו מברכים אותו על בואו לסטמפורד ברידג' ובטוחים שהוא ימצא את כל הדרוש כדי לשמור על רמה גבוהה בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי