Sport1 Banner

פפ עובד: גונדוגאן חתם לארבע שנים בסיטי

גונדוגאן. יחליף את טורה?
גונדוגאן. יחליף את טורה? |

הסיטיזנס רכשו אותו מדורומונד תמורת 27 מיליון יורו. יחליף את יאיא טורה?

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה החל בהכנות לקראת העונה הראשונה שלו במנצ'סטר סיטי, כאשר הרכש הראשון שלו יהיה אילקאי גונדוגאן מדורטמונד, שיחתום לארבע שנים במועדון. הסיטיזנס ישלמו לדורטמונד 27 מיליון יורו על כרטיס השחקן שלו.

 

באגליה מבקרים את המהלך ומזכרים את היסטורית הפציעות של הגרמני, שעבר לאחרונה ניתוח בברכו ויחמיץ את היורו, הופיע רק 157 פעמים במדי השוורצגלבן מאז הגיע מנירינברג ב-2011. הוא עשוי להחליף את יאיא טורה, שעתידו במועדון מעורפל, בשל יחסיו המורכבים עם המאמן הקטאלוני.

 

 

בשלב זה יש מלחמת גרסאות בין הצדדים, כאשר סוכנו של טורה, דימיטרי סלוק, טוען שהשחקן לא ישחק עוד במנצ'סטר ועשוי להתאחד עם מאמנו לשעבר, רוברטו מנצ'יני, באינטר. בצד השני טוען גווארדיולה שהוא לא מתכוון לתת ליחסיו עם הקשר בתקופה שאימן אותו בברצלונה להשפיע על החלטותיו ושהוא מעוניין שתהיה תחרות על העמדה שלו בקישור.

 

.@Guendogan8 signs for City! #WelcomeIlkay#mcfchttps://t.co/a5Nkykajbl

— Manchester City FC (@MCFC) June 2, 2016

 

הרכש הבא של גווארדיולה צפוי להיות בצד ההגנתי. פפ מעוניין בבלם אברטון, ג'ון סטונס, שנמצא עם אנגליה בהכנות ליורו 2016, אך גם במגן אתלטיק בילבאו, אמריק לאפורט. המטרה היא להביא גיבוי לקפטן הסיטיזנס, וינסנט קומפני, שהופיע רק ב-20 משחקים העונה בשל סדרת פציעות.

עוד באותו נושא: אילקאי גונדוגאן, יאיא טורה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי