Sport1 Banner

פירלו כבר מיואש: מריו באלוטלי מתסכל אותי

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | צילום: gettyimages

קשר ניו יורק: "יש לו את כל מה שצריך. זה לא הרגע הנכון עבורו לשחק בסין"

(גודל טקסט)

אנדראה פירלו נחשב לאחד השחקנים החכמים בהיסטוריה של המשחק. מריו באלוטלי, לעומת זאת, לא ממש. וזה לא שכוכב ניו יורק סיטי לא מעריך את עמיתו הצעיר. "הוא מתסכל אותי כי יש לי חיבה גדולה אליו", הודה הקשר הוותיק. "הוא לא צריך להיות רק דמות שמופיעה במדורי הספורט". 

"אסור לשכוח שכשחקן הוא מיוחד", התעקש אנדראה פירלו בראיון ל"מירור". "כבר שיחקתי עם אחד מהחלוצים הטובים בהיסטוריה ואני יכול להבטיח שלמריו יש את כל האיכויות הנדרשות כדי להפוך לאחד החלוצים הטובים בעולם. אני חושב שהוא כבר היה צריך להגיע לשיא שלו, אין לו עוד זמן לבזבז". 

"הוא שיחק עבור הרבה קבוצות גדולות וקל לשכוח שהוא רק בן 25", הזכיר הקשר. "הוא יצטרך לבחור בקפידה את היעד הבא שלו, עם המון תשומת לב. קראתי קצת שמועות בנוגע לסין. עם כל הכבוד לליגה הזאת, בשביל מריו זה לא הרגע הנכון לעבור לשחק שם". 


תמונה אחת, פער עצום (gettyimages)

מריו באלוטלי חזר לליברפול לאימוני טרום-העונה, אבל באנפילד משוכנעים שהוא צפוי לעזוב. על פי הפרסומים באנגליה, יורגן קלופ כבר הבהיר לחלוץ האיטלקי את הבעייתיות למצוא לו דקות. "דיברתי איתו על זה, הוא לא בשלב בקריירה בו הוא צריך להיאבק עם 4-5 שחקנים על עמדה או שתיים", הסביר המנג'ר הגרמני. 

"ברור שאנחנו צריכים למצוא פתרון, יהיה מועדון בסביבה שישמח לקבל מריו באלוטלי חדש", המשיך קלופ. "דיברתי בפירוש עם השחקן על זה. אני מנסה לעזור למריו להיכנס לכושר הטוב ביותר ונראה מה יקרה".


פוטו פיניש בליברפול? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי