Sport1 Banner

פוגבה עבר את הבדיקות לקראת חתימה ביונייטד

פוגבה
פוגבה | צילום: Gettyimages

הקשר לקראת חתימה אצל השדים. מוריניו: "יכול להפוך כאן לטוב בעולם"

(גודל טקסט)

כל שנותר לפול פוגבה הוא הצגה רשמית. הקשר הצרפתי עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון ולאחר מכן הוא יהיה רשמית שחקנה של מנצ'סטר יונייטד.

 יונייטד תשלם כידוע 120 מיליון יורו עבור הצרפתי של יובנטוס, שלמעשה ישוב לקדנציה שניה באולד טראפורד כבר בגיל 23. 

ההתרגשות בעיר רבה ושדה התעופה של מנצ'סטר אף צייץ תמונה של פול פוגבה נוחת בעיר עם הכיתוב: "נוסע חשוב נחת הרגע בשדה התעופה. יכולים לנחש מי זה יכול להיות?


פוגבה עם עובדות המועדון (טוויטר)

An important passenger has just touched down at the airport. Can anyone guess who it might be? pic.twitter.com/1HDsXzE7NN

— Manchester Airport (@manairport) August 8, 2016

מוריניו: "יכול להפוך אצלנו לטוב בעולם"
אמש, מיד לאחר הזכיה במגן הקהילה הודות ל-1:2 בוומבלי על לסטר, אמר המנג'ר ז'וזה מוריניו"יש לו את כל הסיבות לבוא למועדון כמו מנצ'סטר יונייטד".

"פוגבה יודע עד כמה המועדון הזה ווינר. כסף יש בהרבה קבוצות, לא רק אצלנו", המשיך הפורטוגלי, "ביום שלישי אני מקווה לחכות לו במתקן האימונים. לא נראה לי שתהיה לפוגבה בעיה בבדיקות הרפואיות. ראיתי באינסטגרם שהוא מתאמן בקונג פו, כדורסל, פוטבול. הוא בטוח בכושר". 

יהפוך לשחקן הטוב בעולם בתיאטרון החלומות?

 

כשנשאל מוריניו על אם סכום ההעברה תואם את יכולותיו של פוגבה ענה: "אני באמת לא יודע את הכמות ששולמה, אבל גם אם מדובר בשיא חדש אני לא חושב שזה צריך להעציב. ריאל מדריד לא מאוכזבת מעסקת בייל, אלא גאה בה. אנחנו רוצים להחזיר את יונייטד לטופ העולמי ואם אתה רוצה להיות השחקן הכי טוב בעולם, יונייטד זה המועדון בשבילך".

מוריניו, די כהרגלו, לא יכול היה לסיים את משחק הבכורה במועדון ללא תקרית והסתבך פעם נוספת עם חואן מאטה. כידוע "המיוחד" מכר את הספרדי מצ'לסי ליונייטד ב-2014 וכבר עם חתימתו בתיאטרון החלומות נראה היה כי מאטה יימכר פעם נוספת, אלא שהקשר עדיין בשדים האדומים ואתמול הוא עלה מהספסל לקראת הסיום – ובכל זאת הוחלף אחרי 27 דקות בלבד.

חואן מאטה. רק כי היה הכי נמוך על המגרש? (Gettyimages)

 

הקשר כמובן לא הסתיר את תחושותו הקשה ועוזר המאמן של מוריניו נאלץ לנחם, אחרי המשחק הסביר מוריניו שהחילוף נבע מכך שהוא רצה שחקן גבוה יותר, מכיוון שלסטר הגביהה כדורים, זרקה הוצאות חוץ לרחבה ולחצה בדקות הסיום. לדברי מוריניו הוא הסביר זאת למאטה אחרי המשחק והקשר קיבל את ההסבר. 

למרות דבריו של הפורטוגלי, בעיתונים מדווחים הבוקר שהתקרית ביניהם עלולה להביא לעזיבתו של מאטה אחרי שממילא מוריניו לא הבטיח לתת לו מקום בהרכב. מוריניו הודה: "עשיתי משהו שלא יפה לעשותו, אבל הוא בסדר ומבין למה עשיתי את זה". 

 

לטענת מוריניו אין שום כעס נגדו מצד מאטה: "לא יכולתי להוציא את מרואן פלאיני או זלאטן איברהימוביץ' הגבוהים. החוק איפשר שישה חילופים וביצעתי כבר חמישה ורציתי לעצור את המשחק. המטרה היתה להוציא את השחקן הכי נמוך ומאטה הכי נמוך, אבל הוא שיחק טוב מאוד ונתן לי בדיוק את מה שרציתי. כולם רצו לנצח וכולם מאושרים".

עוד באותו נושא: חואן מאטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי