Sport1 Banner

עלה והצליח: צמד לז'ירו ב-1:4 של ארסנל

התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

הצרפתי נכנס מול סנדרלנד וכבש לראשונה העונה. שני שערים גם לאלכסיס סאנצ'ס

(גודל טקסט)

ארסנל שבה לפסגת הפרמיירליג. אולי זה זמני, אבל את המחזור העשירי היא פתחה עם 1:4 קליל על נועלת הטבלה סנדרלנד והתבססה במקום הראשון, כשלזכותה שלוש נקודות מעל יריבותיה שטרם שיחקו המחזור.

 

מנג'ר התותחנים ארסן ונגר הבהיר לכוכב הקבוצה אלכסיס סאנצ'ס שהוא ייקבע מתי הוא ישחק ומתי יוחלף, זאת אחרי שהצ'ילאני הגיב בכעס כשהוחלף קודם לכן מול סוונזי בליגה ולודוגורץ באלופות, והקשר, שבינתיים כבר הפך לחלוץ, ענה עם צמד והשלים 90 דקות.

 

 

בזמן שאלכסיס סאנצ'ס משחק כחלוץ מרכזי יושב על הספסל אוליביה ז'ירו תקופה ארוכה, והיום הצרפתי כבש לראשונה העונה בליגה, שני שערים בשתי נגיעות בכדור, ונתן למנג'ר הרבה חומר למחשבה. חלוץ המארחת ג'רמיין דפו איזן זמנית מ-11 מטרים בדקה ה-65, אבל במהרה ארסנל חזרה להוליך וכאמור דהרה לעבר 1:4 מרשים.

 

ז'ירו. שתי נגיעות, שני שערים (Gettyimages)

 

בסנדרלנד מעמדו של דייויד מויס לא ממש יציב. ה"חתולים השחורים" השיגו שתי נקודות בלבד עד כה ואם לא יתחילו להתאפס יש אפשרות שגם מכאן מויס יזרק. בעקבות ההפסד החתולים השחורים נותרו במקום האחרון כשלזכותם שתי נקודות בלבד, עדיין ללא ניצחון ליגה.

 

הרכבים 
סנדרלנד: ג'ורדן פיקפורד, בילי ג'ונס, לאמין קונה, ג'ון אושיי (פאפי דג'ילובוג'י 42), פטריק ואן אנהולט, ג'ק רודוול, דידייה אנדונג, ווהבי חאזרי, סטיבן פינאר (עדנאן ינוזאי 70), דאנקן ווטמור (לינדן גוץ' 84), ג'רמיין דפו

 

ארסנל: פטר צ'ך, הקטור ביירין, לורן קוסיילני, שח'ודרן מוסטפי, קירן גיבס, מוחמד א-נני, פרנסיס קוקלן (אשלי מייטלנד-נילס 89), מסוט אוזיל, אלכס אייוובי. אלכס אוקסלייד-צ'מברליין (ארון ראמזי 77), אלכסיס סאנצ'ס

 

מהלך המשחק
התותחנים פתחו בשליטה ברורה ובדקה ה-19 באו על שכרם. אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, שפתח במקום וולקוט הפצוע, הרים מימין ואלכסיס סאנצ'ס זינק ונגח לרשת של פיקפורד. החמישי של הצ'ילאני עונה, 0:1 לארסנל.

 

נגיחה נפלאה לפינה העלתה את התותחנים לפסגה לפחות זמנית (AFP)

 

החמישי שלו העונה בפרמיירליג. סאנצ'ס (AFP)

 

בדקה ה-30 התותחנים כמעט הכפילו את יתרונם – סאנצ'ס בעט כדור חופשי ממרחק 17 מטר מהשער, עקף את החומה אבל הכדור חמק החוצה.

 

בדקה ה-65 הצליחה המארחת להשוות. מוסטאפי שגה ואפשר לווטרמור לדהור כל הדרך אל השער, הוא הוכשל בבירור על ידי פטר צ'ך וג'רמיין דפו קבע שוויון מ-11 מטר. 1:1.

 

דפו הצליח רק לאזן זמנית (Gettyimages)

 

היתרון החזיק שש דקות בלבד והיה זה אוליבייה ז'ירו עם שער בכורה העונה שהשיב את היתרון לארסנל. גיבס הרים מצוין משמאל, החלוץ הצרפתי שלח את הרגל והחזיר את התותחנים ל-1:2.

 

בדקה ה-76 ז'ירו הוכיח שהוא חזר ובגדול. בנגיעה השניה שלו במשחק הוא כבש בנגיחה והעלה את ארסנל ל-1:3, כעבור דקה אלכסיס סאנצ'ס גם הוא כבש פעמיים אחרי שהגנת המארחת לא הצליחה להרחיק. 1:4 לארסנל.

 

ז'ירו עלה מהספסל ונזקק לשתי נגיעות כדי להשלים צמד (Gettyimages)

עוד באותו נושא: סנדרלנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי