Sport1 Banner

סיטי תיפול? 0:1 ליונייטד בנוריץ', קרובה לאלופות

מאטה מוקף בלינגארד ודפאי. עוד שלוש נקודות ואן חאליות טיפוסיות
מאטה מוקף בלינגארד ודפאי. עוד שלוש נקודות ואן חאליות טיפוסיות | צילום: gettyimages

חואן מאטה כבש מבישול של וויין רוני, השדים במרחק נקודה אחת מהסיטיזנס

קבוצות: נוריץ'
(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 בנוריץ' והתקרבה כדי נקודה אחת מיריבתה העירונית, סיטי, במאבק על המקום הרביעי המעניק את הכרטיס לפלייאוף ליגת האלופות. זה היה הניצחון ה-18 של השדים האדומים בפרמייר-ליג, שבעה מהם ב-0:1 קטן ומכוער שכזה. חואן מאטה כבש בדקה ה-71 וגרם ללואי ואן חאל להמשיך ולפנטז על עוד עונה באולד טראפורד למרות שממש לא מגיע לו.

נוריץ' היא הקבוצה הכי חלשה בליגה, למעט וילה, וגם היא הצליחה לגרור בלי בעיות את יונייטד לקרב התשה ולכדורגל שלילי. הקנריות נתנו עשר דקות של לחץ בפתיחה ונעלמו ואם הם לא מצליחים לכבוש אפילו שער אחד בבית, אז כנראה שמגיע להם לרדת.

מתיאה דרמיאן נפגע בתיקול כבר בדקה ה-18 וירד מהמגרש על אלונקה. עד השער של מאטה זה גם היה האירוע הבולט במשחק המחריד. ואז הגיע הדקה ה-71: רוני נשלח בכדור עומק מצוין לרחבה והצליח להסתבך עם עצמו. למזלו, הקשר הספרדי הגיע לסביבה, קיבל מסירה ממספר 10 והמשיך לרשת.

הרכבים

נוריץ': ג'ון רודי, איבו פינטו, ראסל מרטין, סבסטיאן באסונג, מרטין אולסון; ניית'אן רדמונד, ג'וני הווסון (גרהאם דורנס 78), גארי אוניל, רובי בראדי (דיומרסי אמבוקאני 63); ווס הולאהאן, קמרון ג'רום (פטריק במפורד 78).

מנצ'סטר יונייטד: דוויד דה חאה; אנטוניו ולנסיה, כריס סמולינג, מרכוס רוחו, מתיאה דרמיאן (קמרון בורת'וויק-ג'קסון 18); מייקל קאריק (טימותי פוש-מנסה 88), ג'סי לינגארד (מורגן שניידרלין 78), חואן מאטה, וויין רוני; ממפיס דפאי, אנטוני מרסיאל.

עוד באותו נושא: לואי ואן חאל, ממפיס דפאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי