Sport1 Banner

מיקיטריאן קרוב ליונייטד, סיטי תרד מאובמיאנג?

מיקיטריאן. בדרך לאנגליה?
מיקיטריאן. בדרך לאנגליה? | צילום: Gettyimages

מוריניו מוכן לשלם 28 מיליון ליש"ט על הקשר, חברו לדורטמונד מערים קשיים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי מבינה שעסקת צירופו של פייר אמריק אובמיאנג גדולה עליה? לפי דיווח ב"סקיי איטליה", הצהובים-שחורים הגיעו לסיכום עם הסיטיזנס על רכישתו של החלוץ הגבוני, אך דרישות השכר הגבוהות שלו מטרפדות את העסקה.

 

החלוץ דורש מקבוצתו החדשה של פפ גווארדיולה חוזה עד 2021 בשכר שנתי של 12 מיליון יורו, כאשר סוכנו דורש 10 מיליון יורו כעמלה על העברתו. בשלב זה העסקה תקועה וספק אם תצא לפועל, מדווח בעיתון.

 

 

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה בניסיונות ההתחמשות שלה לקראת העונה הבאה, שתהיה הראשונה של ז'וזה מוריניו, כאשר כעת מדווח שהיא הגדילה את הצעתה על הארמני דורטמונד הנריק מיקיטריאן. השדים האדומים הגדילו את הצעתם מ-20 מיליון ליש"ט ל-28, כאשר ההערכות הן שהסכום יספק את השוורצגלאבן.

 

שחקן שהם ככל הנראה כבר פספסו, הוא חלוץ באזל בריל אמבולו, שככל הנראה סיכם לארבע שנים בשאלקה הגרמנית, שתשלם לשווצרים 20 מיליון יורו. אמבולו היה מבוקש גם ברד בול לייפציג, קבוצתו של עומר דמארי.

 

אמבולו. סרב למוריניו? (gettyimages)

 

יעד נוסף של יונייטד, שחקנה הצעיר של ספורטינג ז'ואאו מריו, קיבל הצעה לחוזה חדש, במטרה לשכנע אותו להישאר בפורטוגל. כזכור, מוריניו סימן את הקשר בן ה-23 והוא מוכן להשקיע בו 45 מיליון ליש"ט, כפי שמופיע בסעיף השחרור שלו, מתוך 200 מיליון הליש"ט שהוקצו לו לרכש בקיץ.

 

שחקן נוסף שעשוי לעשות את הדרך מפורטוגל לאנגליה הוא הכוכב הקמרוני של פורטו, וינסנט אבובקאר, עליו מציעה אברטון 16 מיליון ליש"ט, במטרה לצוותו עם רומלו לוקאקו. הם צפויים להיאבק על שירותיו עם יובנטוס, שמחפשת מחליף לאלברו מורטה שיחזור לריאל מדריד.

 

קונטה ובונוצ'י. יאחדו כוחות בצ'לסי? (gettyimages)

 

הגברת הזקנה עשויה לאבד שחקן נוסף, לאונרדו בונוצ'י, בו מעוניין מאמן צ'לסי הנכנס אנטוניו קונטה, שמוכן להשקיע בו 32 מיליון ליש"ט. הוא מעוניין לצרף אליו שחקן נוסף מנבחרת איטליה, אנטוניו קנדרבה מלאציו, שצפוי לעלות 25 מיליון ליש"ט. בינתיים הם סיכמו עם מגן נאפולי, קולידו קוליבאלי, שיגיע תמורת 19.2 מיליון ליש"ט.

 

 

Official | Benjamin Mendy joins AS Monaco https://t.co/taUHyud1ispic.twitter.com/exDcM0RkOl

— Get French Football (@GFFN) June 22, 2016

 

בצרפת, מונאקו השלימה את רכישתו של המגן המבטיח, בנג'מין מנדי ב-15 מיליון יורו ממארסיי.

 

שחקן נוסף שעוזב את איטליה לאנגליה הוא חלוץ רומא אנטוניו סנאבריה שיצטרף לטוטנהאם תמורת 15 מיליון יורו. הפרגוואי הבין לאומי שיחק בעונה האחרונה בהשאלה בספורטיג חיחון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי