Sport1 Banner

מוריניו ויונייטד מעוניינים בילד הפלא לאון ביילי

ביילי. גם דה ברייינה יצא מגנק
ביילי. גם דה ברייינה יצא מגנק | אתר רשמי גנק

המיוחד התרשם מהג'מייקני בן ה-19 שכבש כבר 8 שערים במדי גנק העונה

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו רוצה את ילד הפלא של הכדורגל הבלגי, לאון ביילי הג'מייקני בן ה-19. ביילי פורח לאחרונה באגף שמאל של גנק, וכבש כבר שמונה שערים העונה בכל המפעלים. ביילי הוא היכשרון הגדול ביותר של הקבוצה הבלגית, בה שיחק בעבר אליניב ברדהף, מאז קווין דה בריינה.

 

ביילי החל את דרכו בקינגסטון באקדמיה מקומית, הגיע לנוער של גנק ואייאקס והושאל לטרנצ'ין הסלובקית. לאחר מכן חזר לגנק וחתם על חוזה מקצועי. בשנה שעברה הוא החל לשחק באגף וכבש שישה שערים בגנק ב-35 משחקים וסייע להם לעלות לליגה האירופית, כשעל הדרך נבחר לשחקן הצעיר של העונה בבלגיה. הוא כבש העונה צמד בליגה האירופית.

 

 

 

ה-"מירור" וה-"מנצ'סטר איבנינג ניוז" כבר פרסמו ידיעות לפיהן כבר בשנה שעברה המיוחד תיכנן לרכוש את השחקן ולהשאיל אותו למוסקרון, בגלל היחסים הטובים בין מוריניו לפיני זהבי שרכש את הקבוצה באמצעות קבוצת משקיעים. גם אייאקס רצתה את השחקן שאביו כדורגלן לשעבר מייצג אותו.

 

ביילי. בעונה שעברה נבחר לשחקן הצעיר המצטיין של הליגה הבלגית (AFP)

 

מאמן גנק בעבר אלכס מקליש הסקוטי הדליף את הידיעה לתקשורת אחרי שהתרשם מהשחקן. סקאוט של היונייטד ראה את המשחק בו ניצחה גנק את סאסאולו 1:3 בליגה האירופית בו כבש ביילי שער. מקליש אמר לעיתון: "בכל רגע בו ביילי נוגע בכדור יש התרגשות. הוא כישרון פנומנלי והוא מהיר מאוד".

 

ביילי שיחק עד כה רק בנבחרת ג'מייקה עד גיל 23 ועדיין לא בבוגרים. הוא נכלל גם ברשימת ה"גולדן בוי" של העיתון "טוטו ספורט" האיטלקי. אגב, מוריניו שחושק בביילי כיום היה זה שלא התלהב מדה בריינה והשאיל אותו לוולפסבורג. הבלגי עבר משם למנצ'סטר סיטי והפך לשחקן המרכזי של הסיטיזנס ונבחרת בלגיה.

עוד באותו נושא: גנק, לאון ביילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי