Sport1 Banner

מוריניו במתקפה: אשחק רק עם מי שמוכן לתת את הכל

זלאטן חוגג ומצית את מוריניו
זלאטן חוגג ומצית את מוריניו |

יונייטד חזרה לנצח, המיוחד זעם על סמולינג ושואו. וגם: זלאטן במיטבו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד חזרה לנצח אמש (ראשון). 1:3 על סוונזי בוויילס וסוף הבצורת הקצרה של זלאטן איברהימוביץ' הקפיץ את השדים חזרה למסלול וז'וזה מוריניו כמובן לא נשאר חייב.

 

בראיון לטלוויזיה של יונייטד המנג'ר הפורטוגלי החליט לתקוף דווקא שחקנים שלו. לוק שואו וכריס סמולינג שסרבו לטענתו לשחק עבור הקבוצה בטענה שהם לא כשירים. "הם בגדו בערכים ובתרבות של יונייטד. יש לי חבר טוב שהוא טניסאי גדול ואמר לי שהוא זוכר יותר את המשחקים בהם נאלץ לשחק עם כאב מאשר אלה שלא כאב לו. כדי להתחרות אתה צריך להגיע לקצה היכולת שלך. להתחמק מזה זו לא התרבות שלי ויותר מזה לא התרבות של יונייטד. יש לי חברים בענפי ספורט שונים ואני יודע שהרבה לא משחקים במאה אחוז יכולת".

 

 

השניים סחבו פציעות קלות והמנג'ר זעם על המחסור בהגנה שלו: "ולנסיה עבר ניתוח בידו, אריק באיי פצוע לתקופה ארוכה, סמולינג ושואו טענו שהם לא כשירים. היינו צריכים לבנות מערך הגנה חדש. אני אלך עם השחקנים שכן רוצים לשחק. אני בוטח בהם", עקץ המאמן.

 

משם מוריניו עבר למחמאות: "אשלי יאנג לא מגן ימני, אבל הוא אלוף. מתייה דרמיאן תמיד רוצה לשחק. דיילי בלינד גם פצוע, אבל העמיד את עצמו לרשותנו על הספסל".

 

 

Monday's Sun back page:
Not fit to wear shirt#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/PIqsnyo4Aq

— Nick Sutton (@suttonnick) November 6, 2016

 

 

ה"סאן" שהקדיש שער להתפרצות של מוריניו על שני השחקנים כתב שזו התפרצות שביעית של הפורטוגלי ב-15 חודשים שהחלה עם ההשתלחות שלו על הרופאה של צ'לסי אווה קרניירו. "הוא ניצח, אבל איבד את זה שוב בעוד התפרצות מוגזמת", כתב העיתון.

 

בתוך כך זלאטן איברהימוביץ' שכבש את השער ה-25,000 בפרמייר-ליג אמר: "לא ידעתי את זה, אבל חשבתי שזה השער ה-25,000 בקריירה שלי". 

 


לקח את השערים למקום שלו (AFP)

עוד באותו נושא: כריס סמולינג, לוק שואו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי